شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مانور زلزله ،تخلیه ایمن و اسکان اضطراری روز چهارشنبه به مناسبت هفته هلال احمر در بیمارستان مهر برازجان برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، در پی وقوع زلزله فرضی در محدوده شهر برازجان و اعلام وقوع این حادثه در بیمارستان مهر برازجان نیروهای امدادی ،پزشکی و فوریت های اورژانسی در محل حادثه حضور یافتند.\n\nدر این حادثه نیروهای امدادی و فوریت های پزشکی بیماران و حادثه دیدگان را از بیمارستان خارج کردند.\n\nحادثه دیدگان و بیماران با کمک نیروهای امدادی و اورژانس های 115 و هلال احمر به بیمارستان صحرایی در جوار بیمارستان جهت مداوا و درمان و اسکان اضطراری اعزام شدند.
کد خبر: ۱۱۵۲۶
پنجشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰

فکرشهر: مانور زلزله ،تخلیه ایمن و اسکان اضطراری روز چهارشنبه به مناسبت هفته هلال احمر در بیمارستان مهر برازجان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در پی وقوع زلزله فرضی در محدوده شهر برازجان و اعلام وقوع این حادثه در بیمارستان مهر برازجان نیروهای امدادی ،پزشکی و فوریت های اورژانسی در محل حادثه حضور یافتند.

\n\n

در این حادثه نیروهای امدادی و فوریت های پزشکی بیماران و حادثه دیدگان را از بیمارستان خارج کردند.

\n\n

حادثه دیدگان و بیماران با کمک نیروهای امدادی و اورژانس های 115 و هلال احمر به بیمارستان صحرایی در جوار بیمارستان جهت مداوا و درمان و اسکان اضطراری اعزام شدند.

\n\n

رئیس جمعیت هلال احمر دشتستان در گفت وگو با ایرنا گفت: در این مانور 20 امدادگرهلال احمر،30 پرستارو کادر درمانی و پنج پزشک حضور داشتند.

\n\n

جواد بازدارافزود:این مانور وعملیات با همکاری عوامل بیمارستان مهر برازجان انجام گرفت و در راستای کاهش ترس و اضطراب بیماران از زلزله اقدام به تخلیه بخش زنان و نوزادان و برپایی بیمارستان صحرایی به ظرفیت پنج چادر در بخش های اورژانس ،نوزادان و زایشگاه شد.

\n\n

یلدا دارابی رئیس بیمارستان مهر برازجان نیز گفت:در راستای آمادگی بیمارستان مهر برازجان در مقابله با بحران و حوادث طبیعی یک مکان و محلی در جوار بیمارستان به مساحت هزارو 100 متر مربع با زیرسازی های لازم جهت اسکان اضطراری بیماران و فرود اضطراری اورژانس های هوایی پیش بینی و ایجاد شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر