جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مسئول انجمن عکاسان بوشهر از برگزاری سومین دوسالانه سراسری عکس بسیج استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمود صادقی اظهار داشت: سومین دوسالانه سراسری عکس بسیج به صورت سراسری در استان‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد و استان بوشهر نیز با همکاری بسیج هنرمندان و فعالان هنری و فرهنگی نسبت به برگزاری این جشنواره اقدام می‌کند.
کد خبر: ۱۱۹۳۹
شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

فکرشهر: مسئول انجمن عکاسان بوشهر از برگزاری سومین دوسالانه سراسری عکس بسیج استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمود صادقی اظهار داشت: سومین دوسالانه سراسری عکس بسیج به صورت سراسری در استان‌های مختلف کشور برگزار خواهد شد و استان بوشهر نیز با همکاری بسیج هنرمندان و فعالان هنری و فرهنگی نسبت به برگزاری این جشنواره اقدام می‌کند.

\n\n

وی به اهمیت برگزاری چنین جشنواره‌هایی در معرفی ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین شناخت عکاسان و معرفی آثار در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: این جشنواره با دو موضوع «فعالیت‌های فردی و اجتماعی بسیج» و «بسیجیان و زندگی ایرانی اسلامی» برگزار می‌شود.

\n\n

دبیر سومین دوسالانه سراسری عکس بسیج استان بوشهر با بیان اینکه هر یک از این موضوعات نیز دارای بخش‌های مختلفی است، اضافه کرد: ثبت‌نام در این جشنواره برای عموم آزاد است و افراد می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی انجمن عکاسان بسیج هنرمندان به نشانی www.torfehhonar.ir  در این دوسالانه ثبت‌نام کنند.

\n\n

وی به تقویم این دوسالانه نیز اشاره کرد و افزود: آخرین مهلت ارسال آثار ۲۵ مردادماه است، داوری آثار در استان‌ها از اول تا ۱۵ شهریورماه انجام می‌شود و زمان افتتاح نمایشگاه و اهدای جوایز در استان‌ها از ۳۱ شهریور تا ۲۰ مهر خواهد بود.

\n\n

به نوشته ی مهر، صادقی با بیان اینکه این دوسالانه در استان بوشهر به مدت هفت تا ۱۰ روز برگزار می‌شود، بیان داشت: در هر موضوع سه نفر به عنوان برگزیده لوح تقدیر و پنج میلیون ریال جایزه نقدی و یک نفر نیز لوح تقدیر و دو میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

\n\n

وی با بیان اینکه به همه افرادی که آثارشان به نمایشگاه برسد جایزه یک میلیون ریالی اهدا می‌شود، افزود: در صورت چاپ آثار، یک نسخه نیز به صاحبان آثار اهدا خواهد شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر