دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر بر لزوم رعایت قوانین انتخاباتی از سوی احزاب و گروه‌های سیاسی تأکید کرد.\n \nبه گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در نشست با مدیران ستادی فرمانداری‌های استان بوشهر با اشاره به نقش مهم فرمانداری و بخشداری در برگزاری انتخابات اظهار داشت: امسال دو انتخابات مهم در کل کشور برگزار می‌شود و نیاز است در این زمینه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها آمادگی لازم برای انجام این مأموریت مهم داشته باشند.
کد خبر: ۱۲۲۰۴
چهارشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار بوشهر بر لزوم رعایت قوانین انتخاباتی از سوی احزاب و گروه‌های سیاسی تأکید کرد.
\n 
\nبه گزارش فکرشهر، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در نشست با مدیران ستادی فرمانداری‌های استان بوشهر با اشاره به نقش مهم فرمانداری و بخشداری در برگزاری انتخابات اظهار داشت: امسال دو انتخابات مهم در کل کشور برگزار می‌شود و نیاز است در این زمینه فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها آمادگی لازم برای انجام این مأموریت مهم داشته باشند.

\n\n

وی بیان کرد: برپایی همزمان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان، وظیفه فرمانداران و بخشداران در مناطق تحت مدیریت را سنگین‌تر خواهد کرد. تمامی دست‌اندرکاران انتخابات باید تلاش کنند که انتخابات هفت اسفند 94 به نمادی از قانون‌مداری، حفظ امنیت و یکپارچگی سیاسی و اجتماعی تبدیل شود.

\n\n

 به نوشته ی فارس، حقیقی عنوان کرد: هدف در این عرصه سیاسی اجتماعی، برگزاری انتخابات سالم، رقابت پرشور و حداکثری مردم و به‌دور از هرگونه چالش امنیتی است. سیاست دولت این است که تمامی مراحل انتخابات طبق قانون انجام شود و باید فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی که رأی مردم حق‌الناس است را نصب‌العین قرار دهیم.

\n\n

وی یادآور شد: همه مسئولان باید در راستای جلب اعتماد مردم نسبت به عملکرد نظام اسلامی و دولت از طریق شفاف‌سازی فعالیت‌های قانونی خود را به اطلاع مردم برسانند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر