جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دبیر حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر:
فکرشهر: همایش بزرگ اصلاح طلبان دشتستان و حامیان دولت با حضور دبیر حزب اعتدال و توسعه استان و بیش از هزار نفر از اصلاح طلبان دشتستان و مردم در برازجان برگزار شد...\r\n
کد خبر: ۱۹۴۷۱
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶

فکرشهر: همایش بزرگ اصلاح طلبان دشتستان و حامیان دولت با حضور دبیر حزب اعتدال و توسعه استان و بیش از  هزار نفر از اصلاح طلبان دشتستان و مردم در برازجان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ستاد اطلاع رسانی محمدباقر سعادت، دبیر حزب اعتدال و توسعه استان بوشهر در این مراسم با بیان اینکه انتخابات در دوره دهم مجلس شورای اسلامی آزمونی سخت و طاقت فرسا برای ملت ایران است گفت: انتخابات مجلس امسال در امتداد حماسه 24 خرداد 92 بوده که نشانه گر رای نه ملت بزرگ ایران به بی قانونی ها، به انزوای بین المللی، به غارت گری ها و چپاول بیت المال بوده و در یک مسیر توام با همدلی با همراهی مردم، آری به عقلانیت، تدبیر ، قانون مداری و برگرداندن کشور به مسیر تدبیر و امید بوده است.

\n\n

\n\n

عادل دهدشتی با بیان اینکه برای امتداد و پایداری و پیشرفت در این مسیر به ائتلاف 94 مانند آرایش سیاسی سال 92 نیازمند هستیم اظهار داشت: در شهرستان دشتستان جمعی از دلسوزان و کسانی که دغدغه پیشرفت و توسعه ایران و استان را داشتند در یک حرکت ارزشمند با خردورزی خود و با ایجاد اجماع در بین کاندیداهای موجود توانستند کسی را انتخاب کنند که بتواند مطالبات آنها را پیگیری کند.

\n\n

وی با قدردانی از مجمع اصلاح طلبان دشتستان و حامیان دولت از آنها به عنوان یک الگو در کشور و استان نام برد و اضافه کرد: از کاندیداهایی مانند علی احمدزاده، حمیده عدالت، سردار بصیری، غلام رضا اسکندری و حشمت الله جعفری که تفکرشان حامی دولت و جریان مترقی اصلاح طلبی بود تشکر کرده و اعلام می کنم که کاندیدای مجمع اصلاح طلبان دشتستان، شورای عالی سیاست گذاری استان، شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در کشور و جریان اعتدال و توسعه به عنوان اصلی ترین حزب حامی دولت با محمدباقر سعادت ائتلاف کردند.

\n\n

وی تاکید کرد: با همراهی مردم این ائتلاف نتیجه ای میمون و مبارک را برای یک خانه تکانی اساسی در مجلس در پی خواهد داشت.

\n\n

دهدشتی ادامه داد: این مجلس و مجلس های پیشین در بخش اعظمی از خرابی ها، مشکلات، موانع و گرفتاری های مربوط به دولت های گذشته در ده سال اخیر، سهیم بوده اند.

\n\n

وی تاکید کرد: با یک نگاه اجمالی خواهید دید در بسیاری از بی قانونی ها، تثبیت شدن بسیاری از قوانین غیرمرتبط با پیشرفت کشور و براساس منافع شخصی و فسادهایی که روز به روز بیشتر نمایان می شود، بخشی از این نمایندگان دست داشته اند.

\n\n

\n\n

دبیر حزب اعتدال و توسعه ادامه داد: برای رهایی از این فضا باید با همدلی و همراهی، مجلسی حامی دولت برای پیشرفت کشور داشته و در راستای انتخاب نمایندگانی بر مبنای عقلانیت و منطق قدم برداریم و نمایندگانی را انتخاب کنیم که هدف و غایت آنها اعتلا و توسعه کشور باشد.

\n\n

دهدشتی با بیان اینکه دولت در دو سال اخیر مشغول آوار برداری از خرابی های به جا گذاشته شده از دولت گذشته بوده است افزود: با شکل گیری مجلس حامی دولت ، تحقق سند چشم انداز قابل وصول خواهد بود.

\n\n

وی ادامه داد: ده سال از سند چشم اندازی که مورد نظر رهبری بوده گذشته است؛ نه تنها در این مسیر حرکتی نکرده ایم بلکه برخلاف آن قدم برداشته ایم. آمارها و شاخص های مختلف در نقاط گوناگون به ویژه در بخش اقتصادی دچار مشکلات عدیده ای است و این دولت، ان را در حالت ورشکستگی با نرخ رشد اقتصادی 6.8- و تورم بالای 40 درصد تحویل گرفته است.

\n\n

دهدشتی تصریح کرد: امروز با افتخار اعلام می کنیم سیاست هایی که بر مبنای عقلانیت و تدبیر دلسوزان بوده، تورم را به تک رقمی رسانده و سیاست ها و بسته های اقتصادی در مسیر خروج کشور از رکود خواهد بود.

\n\n

دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان بوشهر گفت: در دنیای پسابرجام جمهوری اسلامی ایران که انزوای بین اللمللی با همت و تلاش و رهبری مقام معظم رهبری، مدیریت رئیس جمهور ، توانمندی و تخصص وزیر امور خارجه تحقق پیدا کرده؛ و با وجود تمامی اتفاقات ناخوشایندی که توسط نهادهای نظارتی اتفاق افتاد و خیل عظیمی از جوانان ، نخبگان و شخصیت های این مملکت تحت عنوان عدم احراز و رد صلاحیت اجازه ورود به انتخابات نداد اما یقین دارم مجموعه اصلاح طلبان و حامیان دولت حرفها را در مسیر قانون خواهند زد.

\n\n

وی با اشاره به سخن دکتر عارف مبنی بر اینکه دوستان ما در مسیر اصول گرایی بنرهای تبلیغاتی را فتح می کنند و ما قلب ها را؛ تاکید کرد: با این فضای همدلی و اجماعی که در این شهرستان می بینم هفت اسفند ماه پیروزی قابل وصول و دسترس خواهد بود.

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر