يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
منتخب کنگان، دیر، جم وعسلویه درمجلس دهم:
فکرشهر: سکینه الماسی درجشن پیروزی خود درانتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: درمجلس همواره صدای مردم خواهم بود و پای اعتدال ایستاده ام...
کد خبر: ۱۹۷۷۵
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۷

فکرشهر: منتخب مردم کنگان، دیر، جم وعسلویه دردهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: به انجام وعده های انتخاباتی خود پایبند و نیازمند پیشنهادها و انتقادهای سازنده مردم هستم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سکینه الماسی درجشن پیروزی خود درانتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: درمجلس همواره صدای مردم خواهم بود و پای اعتدال ایستاده ام.

\n\n

وی اضافه کرد: تشنه قدرت نیستم و قصد دارم در مجلس به سبک شهید رجایی عمل کنم و آبروی زنان جنوب و مسلمان باشم.

\n\n

الماسی ادامه داد: اکنون رقابت انتخابات پایان یافته و رفاقت جای آن را گرفته است و مدیون آنانی هستیم که فضای انتخابات را پر شور و نشاط کردند و یک بار دیگر امید و نشاط را بر دل مردم جاری داشتند تا منتخبان واقعی مردم به خانه ملت راه یابند.

\n\n

منتخب مردم حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه گفت: همه تهمت ها و افتراها و شایعات را نمک انتخابات می دانم و تضارب آرا را باعث توسعه سیاسی می پندارم.

\n\n

الماسی پیش از حضور در این جشن با امام جمعه شهرجم دیدار و با حضور بر گلزار شهدای این شهر بر مقام شامخ آنها ادای احترام کرد.

\n\n

فرماندار اسبق جم و نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه از دیگر سخنرانان این آیین بودند.

\n\n

جشن پیروزی منتخب مردم شهرستان کنگان، جم، دیر و عسلویه در ورزشگاه دوازده هزار نفری شهرک توحید جم برگزار شد.
\nبه نوشته ایرنا، اسب دوانی با حضور شمار زیادی سوارکار، نمایش کاراته کاران، گروه سرود کودکان از برنامه های جنبی این مراسم بود.
\nسکینه الماسی با 41 هزار و 804 رای به عنوان منتخب مردم حوزه انتخابیه کنگان، دیر، جم و عسلویه در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر