سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان از برگزاری آیین استقبال از مهمانان نوروزی در 9 شهر دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، ارسلان زارع بعد از ظهر امروز در بازدید از اماکن گردشگری دشتستان اظهار داشت: دشتستان بزرگترین شهرستان استان بوشهر از نظر وسعت است و خدمات‌رسانی به مردم این شهرستان از اولویت‌های مسئولان است.\n\nوی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات به ویژه در مناطق روستایی و دوردست از برنامه‌های مدیران شهرستان است و در سال 94 شاهد ارائه بیشترین و با کیفیت‌ترین خدمات به جامعه هدف بوده‌ایم که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.
کد خبر: ۲۰۶۷۳
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۰

فکرشهر: فرماندار دشتستان از برگزاری آیین استقبال از مهمانان نوروزی در 9 شهر دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، ارسلان زارع بعد از ظهر امروز در بازدید از اماکن گردشگری دشتستان اظهار داشت: دشتستان بزرگترین شهرستان استان بوشهر از نظر وسعت است و خدمات‌رسانی به مردم این شهرستان از اولویت‌های مسئولان است.

\n\n

وی افزود: کیفیت بخشیدن به خدمات به ویژه در مناطق روستایی و دوردست از برنامه‌های مدیران شهرستان است و در سال 94 شاهد ارائه بیشترین و با کیفیت‌ترین خدمات به جامعه هدف بوده‌ایم که امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

\n\n

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: برای تعطیلات نوروز، برنامه‌ریزی مناسبی انجام داده‌ایم و در شهرها و روستاهای مختلف شهرستان دشتستان، مراسم استقبال از مهمانان و گردشگران نوروزی انجام می‌شود.

\n\n

زارع از برگزاری آیین استقبال از مهمانان نوروزی در 9 شهر دشتستان خبر داد و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، مراسم استقبال از مهمانان نوروزی در شهرهای برازجان، آبپخش، سعدآباد، شبانکاره، وحدتیه، دالکی، کلمه، ارم و بوشکان برگزار خواهد شد.

\n\n

وی ابراز داشت: تمهیدات لازم برای اسکان مهمانان نوروزی و ارائه خدمات به گردشگران اندیشیده شده و به گونه‌ای عمل کرده‌ایم که رضایتمندی مسافران حاصل شود.

\n\n

فرماندار دشتستان گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرها و روستاهای مختلف دشتستان مورد تاکید ستاد تسهیلات سفر دشتستان قرار دارد و افرادی به عنوان راهنما برای این امر مهم مستقر شده‌اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر