سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
درخطبه های نماز جمعه؛
فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: راه‌اندازی تروریسم دولتی از جنایات بزرگ رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با اشاره به فضایل عید فطر اظهار داشت: عید فطر در کنار اعیاد قربان و غدیر و روز جمعه از جمله اعیاد مهم مسلمانان است که در احادیث و روایات، فضایل بی‌شماری برای آن ذکر شده است.\n\nوی افزود: اعمال متعددی برای شب و روز عید فطر وارد شده که امیدواریم به این اعمال توجه کنیم.
کد خبر: ۲۴۲۰۹
شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۴

فکرشهر: امام جمعه برازجان گفت: راه‌اندازی تروریسم دولتی از جنایات بزرگ رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های نماز جمعه برازجان با اشاره به فضایل عید فطر اظهار داشت: عید فطر در کنار اعیاد قربان و غدیر و روز جمعه از جمله اعیاد مهم مسلمانان است که در احادیث و روایات، فضایل بی‌شماری برای آن ذکر شده است.

\n\n

وی افزود: اعمال متعددی برای شب و روز عید فطر وارد شده که امیدواریم به این اعمال توجه کنیم.

\n\n

امام جمعه برازجان با اشاره به روز جهانی قدس و با تقدیر از حضور باشکوه مردم در این مراسم خاطر نشان کرد: اسراییل، تهدید جدی برای جهان است و از زمانی که استعمار پیر انگلیس از سال 1917 میلادی، سرزمین فلسطین را به تصرف خود درآورد و طی اطلاعیه‌ای، فلسطین را میهن ملی یهودیان اعلام کرد، تاکنون رژیم صهیونیستی هر جنایتی را که بلد بود و می‌توانست و در توان داشت علیه مسلمانان و ملل جهان به کار برد.

\n\n

مصلح به جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و یادآور شد: ایجاد ناامنی در کشورهای جهان از طریق جاسوسی و راه‌اندازی تروریسم دولتی، ترور کردن مبارزان و نخبگان و دانشمندان جهان اسلام از جمله ترور دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران از جمله جنایات این رژیم مجعول است.

\n\n

امام جمعه برازجان ابراز داشت: راه‌اندازی زرادخانه‌هایی با 200 الی 400 بمب اتمی خطرناک، ایجاد سلطه کامل بر حاکمان کشورهای غربی و اروپایی، مشارکت در جنایات حاکمان و پادشاهان کشورهای عربی به منظور سرکوب بیداری اسلامی، زیر پا گذاشتن تمامی مقررات بین‌المللی و قطعنامه‌های سازمان ملل، قتل عام هزاران مسلمان در طی سالیان متمادی در کشورهای مختلف اسلامی از جمله فلسطین و لبنان و سوریه و عراق و اردن نیز از جمله این جنایات است.

\n\n

وی با بیان اینکه روز قدس یادگار امام راحل و متعلق به آرمان فلسطین و ملت مظلوم این کشور است، گفت: روز قدس در حالی فرا رسیده که بسیاری از شیوخ عرب و سران منطقه، به جای مبارزه با رژیم صهیونیستی، پیام دوستی آشکار و پنهان می‌فرستند و در صدد برقراری رابطه و تبادل سفیر هستند.

\n\n

مصلح افزود: این کشورها با این گونه اقدامات، ماهیت پلید خویش را بیش از پیش به ملت‌های مسلمان آشکار کرده و ملت‌ها باید بدانند که دیگر امیدی به سران مرتجع نیست و تنها راه آزادی، مقاومت است.

\n\n

وی ابراز داشت: 12 تیرماه سالروز حمله ددمنشانه ناوگان آمریکا به هواپیمای مسافربری در خلیج فارس و شهادت 298 سرنشین ان در سال 67 و روز افشای حقوق بشر آمریکایی است.

\n\n

مصلح تاکید کرد: همه حرف‌هایی که دولت‌های بزرگ برای حقوق بشر و امنیت می‌زنند، همه‌اش برای این است که ملل ضعیف را ببلعند.

\n\n

امام جمعه برازجان همچنین یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و شهدای محراب از جمله حضرت آیت‌الله صدوقی را گرامی داشت.

\n\n

مصلح در پایان از خانواده شهید مزارعی بابت اهدای اعضای خواهر شهید مزارعی به همنوع خود تقدیر کرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر