جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: در زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید 265 پروژه نیمه تمام در این شهرستان وجود داشت که با تامین اعتبار و حمایت دولت در مدت سه سال اخیر 126 پروژه نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرجو روز سه شنبه در جمع مسئولان دشتی افزود: اولویت اول تامین اعتبارات امسال این شهرستان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام که توجیه اقتصادی، فنی دارند و باعث توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی شهرستان می شوند، است.
کد خبر: ۲۵۴۶۶
سه‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۷

فکرشهر: فرماندار دشتی استان بوشهر گفت: در زمان آغاز به کار دولت تدبیر و امید 265 پروژه نیمه تمام در این شهرستان وجود داشت که با تامین اعتبار و حمایت دولت در مدت سه سال اخیر 126 پروژه نیمه تمام تکمیل و به بهره برداری رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، غلامرضا مهرجو روز سه شنبه در جمع مسئولان دشتی افزود: اولویت اول تامین اعتبارات امسال این شهرستان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام که توجیه اقتصادی، فنی دارند و باعث توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی شهرستان می شوند، است.

\n\n

وی اضافه کرد: سعی خواهد امسال نیمی از پروژه های نیمه تمام دولت قبل که حدود 70 پروژه است تکمیل و تا پایان سال به بهره برداری برسند.

\n\n

مهرجو ادامه داد: برخی از پروژه ها ی نیمه تمام قبلی توجیه اقتصادی و اجتماعی ندارند، برای نمونه در یک روستای 500 نفری یک سالن ورزشی با اعتبار بیش از 30میلیارد ریال ساخته شده که مردم آن روستا از عهده هزینه آب، برق و اداره این سالن بر نمی آیند و اکنون این پروژه به حالت نیمه تعطیل و یا راکد درآمده است.

\n\n

وی از همه مسئولان اجرایی خواست تمام توان خود را به کار گیرند تا اعتبارات مصوب امسال بموقع جذب و پروژه ها در کمترین زمان اجرایی شود و مردم از حلاوت اجرای این پروژه ها در موعد مقرر بهره مند شوند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر