پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: «آلن ایر»، سخنگوی فارسی‌زبان وزارت خارجه آمریکا در مطلبی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: پس از حدوداً شش سال خدمت من به عنوان سخنگوی فارسی‌زبان وزارت امور خارجه آمریکا به پایان رسید.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایسنا متن پست این دیپلمات آمریکایی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک به شرح زیر است:\n\nسلام بر همه شما دوستان گرامی ایرانی‌ام - پس از حدوداً شش سال خدمت من به عنوان سخنگوی فارسی‌زبان وزارت امور خارجه به پایان رسید.
کد خبر: ۲۵۷۹۷
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: «آلن ایر»، سخنگوی فارسی‌زبان وزارت خارجه آمریکا در مطلبی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت: پس از حدوداً شش سال خدمت من به عنوان سخنگوی فارسی‌زبان وزارت امور خارجه آمریکا به پایان رسید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایسنا متن پست این دیپلمات آمریکایی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک به شرح زیر است:

\n\n

سلام بر همه شما دوستان گرامی ایرانی‌ام - پس از حدوداً شش سال خدمت من به عنوان سخنگوی فارسی‌زبان وزارت امور خارجه به پایان رسید.

\n\n

واقعا این وظیفه مایۀ خوشحالی و افتخار من بود که سیاست و مواضع آمریکا را به مردم شریف ایران بیان کنم و توضیح دهم و همچنین با طیف وسیعی از ملت ایران تبادل نظر کنم. با این که دیگر سخنگو نیستم، عشق و دوستی من برای ادبیات، فرهنگ و تمدن بزرگ ایران به قوت خود باقی خواهد ماند.

\n\n

البته هیچ جای نگرانی نیست. طبق روند معمول چرخش کارمندان وزارت خارجه آمریکا پس از من نیز سایر مأموران فارسی‌زبان این وزارتخانه این وظیفه را به عهده خواهند گرفت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر