جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بخشدار مرکزی تنگستان گفت: هم اکنون دو سالن ورزشی در روستاهای باغک جنوبی و عالی حسینی این بخش در دست ساخت است.به گزارش فکرشهر، یونس غلامی زاده روز شنبه درحاشیه فینال مسابقات فوتسال جام رمضان روستاهای بخش مرکزی تنگستان در روستای کنارنرو افزود: ورزشکاران روستاهای بخش مرکزی تنگستان در سال های اخیر نشان داده اند که با وجود محدودیت امکانات، توان و ظرفیت بالایی در رشته های مختلف ورزشی دارند.
کد خبر: ۴۶۵۰
يکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰

فکرشهر: بخشدار مرکزی تنگستان گفت: هم اکنون دو سالن ورزشی در روستاهای باغک جنوبی و عالی حسینی این بخش در دست ساخت است.
به گزارش فکرشهر، یونس غلامی زاده روز شنبه درحاشیه فینال مسابقات فوتسال جام رمضان روستاهای بخش مرکزی تنگستان در روستای کنارنرو افزود: ورزشکاران روستاهای بخش مرکزی تنگستان در سال های اخیر نشان داده اند که با وجود محدودیت امکانات، توان و ظرفیت بالایی در رشته های مختلف ورزشی دارند.

وی ادامه داد: در این ارتباط دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی های اصولی در حوزه وزرش و جوانان، توسعه ورزش در روستاها را در دستور کار قرار داده که تلاش می کنیم همسو با سیاست های دولت در بخش مرکزی تنگستان عمل کنیم.

غلامی زاده اضافه کرد: در این ارتباط عملیات اجرایی شش زمین چمن مصنوعی در روستاهای این بخش با پیگیری استاندار بوشهر اجرایی می شود.

بخشدار مرکزی تنگستان اضافه کرد: همچنین با تاکید و پیگیری های ویژه فرماندارتنگستان، عملیات اجرایی استخر سرپوشیده اهرم و تعویض چمن ورزشگاه اهرم در دستور کار قرار دارد .

مسابقات فوتسال جام رمضان در روستاهای بخش مرکزی تنگستان با حضور 12 تیم در روستای کنارنرو برگزار شد که در پایان، تیم روستای شورکی قهرمان این دوره از مسابقات شد. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر