سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان گفت: توانمندسازی و تقویت مدیران جوان به شیوه های نوین مدیریتی و به روز کردن آنان با اولویت در دستور کار قرار گرفته است و بجد پیگیری می شود.به گزارش فکرشهر، یونس قیصی زاده روز سه شنبه در کارگاه خلاقیت مدیریت افزود: بمنظور توانمند سازی مدیران جوان استان بوشهر به شیوه های نوین مدیریتی کارگاه خلاقیت در مدیریت ویژه مدیران جوان این استان برگزار شده است.
کد خبر: ۵۶۹۷
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴

فکرشهر: مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان گفت: توانمندسازی و تقویت مدیران جوان به شیوه های نوین مدیریتی و به روز کردن آنان با اولویت در دستور کار قرار گرفته است و بجد پیگیری می شود.

به گزارش فکرشهر، یونس قیصی زاده روز سه شنبه در کارگاه خلاقیت مدیریت افزود: بمنظور توانمند سازی مدیران جوان استان بوشهر به شیوه های نوین مدیریتی کارگاه خلاقیت در مدیریت ویژه مدیران جوان این استان برگزار شده است.

وی با اشاره به استقبال مدیران جوان از برپایی این کارگاه اظهارکرد: باتوجه به تاکید استاندار بوشهر بر توانمند سازی جوانان در عرصه های مختلف جامعه زمینه ساز کانون مدیران جوان استان بوشهر راه اندازی شود.

قیصی زاده تصریح کرد: این کانون با همکاری مرکز مدیریت و پژوهش استانداری در حال تدوین برنامه آموزشی مدیران جوان استان است و برگزاری کارگاه خلاقیت در مدیریت در همین راستا و بمنظور آشنایی مدیران جوان با شیوه های نوین مدیریتی برپا شده است.

مشاور استاندار بوشهر درامور جوانان گفت: آموزش مدیران جوانان مداوم است و استاندار بوشهر بر روی آموزش مداوم مدیران، به ویژه مدیران جوان و توانمند سازی آنان تاکید دارد که این مهم در دستور کار استان قرار دارد.

وی بیان کرد: آشنایی مدیران جوان استان با مبحث مهم خلاقیت در مدیریت و ارائه شیوه های جدید و کاربردی این موضوع و استفاده از خلاقیت در برنامه ریزی مدیریتی از جمله اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است.

قیصی زاده ادامه داد: فاصله گرفتن مدیران از فضای سنتی مدیریت و آشنایایی آنان با شیوه های نوین مدیریتی، منجر به افزایش بهره وری و بالا رفتن انگیزه و کارایی کارکنان می شود.

وی با اشاره به نقش مهم آموزش در پیشبرد امور تصریح کرد: ایجاد ارتباطات اصولی شغلی و انسانی، اداره کردن و هماهنگ سازی منابع انسانی، مادی و امکانات موجود آن در جهت اهداف سازمانی از اهداف برپایی کلاس ها و کارگاه های آموزشی است.

مشاور استاندار بوشهر افزود: این کارگاه های آموزشی در برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت، انگیزش، هماهنگی، نظارت و ارزشیابی مدیران جوان تاثیر مهم دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر