جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهرگفت: برای برخورداری از جامعه ای پویا و فعال باید فرصتی فراهم شود تا دانشجویان درچارچوب قانون دیدگاههای خود را در مورد مسایل مختلف بیان کنند.به گزارش فکرشهر، دکتر محمد رضا محمدی زاده افزود: یکی از بسترهای تحقق این مهم برگزاری کرسی­های آزاد­اندیشی و بستر سازی برای فعالیت تشکل های دانشجویی است .وی یادآورشد: انجام مباحث فرهنگی در دانشگاهها و فرصت سازی برای مشارکت دانشجویان درانجام امورمختلف دربستری آرام و بدون حاشیه بالندگی جامعه را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۵۸۴۴
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

فکرشهر: رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهرگفت: برای برخورداری از جامعه ای پویا و فعال باید فرصتی فراهم شود تا دانشجویان درچارچوب قانون دیدگاههای خود را در مورد مسایل مختلف بیان کنند.

به گزارش فکرشهر، دکتر محمد رضا محمدی زاده افزود: یکی از بسترهای تحقق این مهم برگزاری کرسی­های آزاد­اندیشی و بستر سازی برای فعالیت تشکل های دانشجویی است .

وی یادآورشد: انجام مباحث فرهنگی در دانشگاهها و فرصت سازی برای مشارکت دانشجویان درانجام امورمختلف دربستری آرام و بدون حاشیه بالندگی جامعه را در پی خواهد داشت.

رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر اضافه کرد: مسوولان بخش های مختلف این دانشگاه باید تعامل با دانشجویان را بیشتر کنند و تشکل­های دانشجویی نیز باید در زمینه برقراری مودت اسلامی میان گروه­های مختلف دانشجویی تلاش کنند.

محمدی زاده گفت: برای بهره­ برداری ازحضورحداکثری تشکل­های دانشجویی شمار تشکل­های قانونی دانشگاه به عنوان مدعو در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای آغاز ساز تحصیلی جدید در این دانشگاه فراهم شده است افزود: درکناربرنامه ریزی مدون برای ارتقای کمی و کیفی مسایل آموزشی برای بهبود مسایل رفاهی از جمله ساماندهی خوابگاهها و سلف سرویس دانشگاه نیز قبل از آغاز سال تحصیلی اقدام های خوبی انجام شده است.

رییس دانشگاه خلیج فارس افزود: گازرسانی به خوابگاه­های امام (ره) و کوثر ، تعمیر سیستم آبگرم خوابگاه­ها، بازسازی سلف سرویس و تامین اعتبار برای تعویض صندلی­های سلف، تعویض کل موکت­های خوابگاه امام (ره) و تجهیز همه آبسردکن­های خوابگاه­ها به تصفیه آب از جمله اقدام های رفاهی برای دانشجویان این دانشگاه است.

وی با اشاره به ارتقای پهنای باند اینترنت دانشگاه خلیج فارس اظهارداشت: دانشجویان دختر مشکلی از بابت خوابگاه ندارند و ظرفیت خوابگاه­های خودگردان نیز جوابگوی متقاضیان ورودی جدید است. 

رییس دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفت وگو با ایرنا اضافه کرد: امسال 29 دانشجو در مقطع دکتری ، 313 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و یکهزارو 48 دانشجو در مقطع کارشناسی در این دانشگاه پذیرفته شده اند .

وی یادآورشد: با ایجاد رشته های جدید شمار کل رشته های تحصیلی در دانشگاه خلیج فارس 85رشته شامل یک رشته کاردانی ، 25 رشته کارشناسی، 44 رشته ارشد و 15 رشته نیز دکتری است.

دکتر محمدی زاده با بیان اینکه دانشگاه خلیج فارس 213 نفر عضو هیات علمی تمام وقت دارد

گفت:هم اینک شاخص اعضای هیات علمی در دانشگاه خلیج فارس به ازای هر 22 دادنشجو یک عضو هیات علمی وجود دارد که به استاندارد 18 دانشجو یک نفر عضو هیات علمی بسیار نزدیک شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر