شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: با حضور تعدادی از مدیران مسئول ، خبرنگاران و نمایندگان خبرگزاری های کشوری در استان ؛ اعضای هیات موسس خانه مطبوعات استان بوشهر برگزیده شدند.به گزارش فکرشهر، در اولین نشست انتخاب هیات موسس خانه مطبوعات محلی استان بوشهرکه بعد از ظهر یک شنبه در محل سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد 13 نفر از خبرنگاران و مدیران جراید و خبرگزاری های استان کاندید حضور در هیات موسس شدند که در نهایت هفت نفر بیشترین آراء ماخوزه را کسب کردند.
کد خبر: ۶۶۸۵
دوشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹

فکرشهر: با حضور تعدادی از مدیران مسئول ، خبرنگاران و نمایندگان خبرگزاری های کشوری در استان ؛ اعضای هیات موسس خانه مطبوعات استان بوشهر برگزیده شدند.

به گزارش فکرشهر، در اولین نشست انتخاب هیات موسس خانه مطبوعات محلی استان بوشهرکه بعد از ظهر یک شنبه در محل سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار شد 13 نفر از خبرنگاران و مدیران جراید و خبرگزاری های استان کاندید حضور در هیات موسس شدند که در نهایت هفت نفر بیشترین آراء ماخوزه را کسب کردند.

هیات موسس موظف است ظرف یک ماه جهت انجام تشریفات ثبت خانه مطبوعات،  برگزاری مجمع عمومی برای انتخاب هیات مدیره و عضو گیری بر اساس شرایط ذکر شده در اساس نامه اقدام کنند.

 در پایان انتخابات و شمارش آراء عبدالرسول میگلی نژاد با 44 رای ، علی هوشمند 41 رای ، حسین حشمتی 38 رای ،اسکندر احمدنیا 35 رای ،صدیقه جمالی 34 رای ،حمید آب آذر 33 رای و عبدالکریم نیسنی با 30 رای به عنوان اعضاء هیات موسس انتخاب شدند .

یونس جعفری با 28 رای ،افشان نعمتی 20 رای ،خدانظر خواجه 15 رای ،طاهره غمخوار 12 رای ، مجتبی عالی حسینی 9 رای و حسین جعفری با اخذ 5 رای نتوانستند به جمع هیات موسس راه یابند.

به گزارش سوک، براساس شنیده ها این هفت نفر طی مدت یک ماه پس از انجام اقدامات قانونی اقدام به برگزاری انتخابات به منظور شناخت اعضاء هیات مدیره می کنند .

این هیات مدیره هفت نفره و شامل دو مدیرمسئول نشریات استانی و یک نفر علی البدل، سه نفر از روزنامه نگاران شاغل در مطبوعات استان با یک نفر علی البدل، یک نفر از مسئولان نمایندگی‌ها و سرپرستی‌های روزنامه‌های سراسری با یک نفر عضو علی البدل و یک نفر از مسئولان نمایندگی خبرگزاری‌ها با یک نفر عضو علی البدل می باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر