دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانداردیر گفت: براثر باران شدید همراه با توفان و تگرگ پنجم آذرجاری که باعث جاری شدن سیلاب شد، 75میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی و کشاورزی این شهرستان خسارت وارد آمد.به گزارش فکرشهر، حمزه اعتماد روز شنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارکرد: شبکه برق و آب شماری روستاهای این شهرستان براثر آسیب دیدگی قطع اما با اقدام بموقع شرکت های برق و آب روستایی مشکلات برطرف شد.وی افزود: بیش از یکهزارو100هکتار از محصولات سبزی و صیفی و 20 هکتار از مرکبات و نخیلات شهرستان نیز در اثر بارندگی همراه با تگرگ و وزش باد شدید بین 10 تا 40 درصد خسارت دید.
کد خبر: ۷۹۵۹
شنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷

فکرشهر: فرمانداردیر گفت: براثر باران شدید همراه با توفان و تگرگ پنجم آذرجاری که باعث جاری شدن سیلاب شد، 75میلیارد ریال به تاسیسات زیربنایی و کشاورزی این شهرستان خسارت وارد آمد.
به گزارش فکرشهر، حمزه اعتماد روز شنبه درگفت و گو با ایرنا اظهارکرد: شبکه برق و آب شماری روستاهای این شهرستان براثر آسیب دیدگی قطع اما با اقدام بموقع شرکت های برق و آب روستایی مشکلات برطرف شد.

وی افزود: بیش از یکهزارو100هکتار از محصولات سبزی و صیفی و 20 هکتار از مرکبات و نخیلات شهرستان نیز در اثر بارندگی همراه با تگرگ و وزش باد شدید بین 10 تا 40 درصد خسارت دید.

فرماندار دیراضافه کرد: درمجموع، بر اثر این بارندگی و سیلاب درحوزه های کشاورزی، برق، واحدهای مسکونی، آب و راه حدود 75 میلیارد ریال به شهرستان دیرخسارت واردآمد.

اعتماد بیان کرد: این سامانه بارشی در عین حال که خساراتی برجای گذاشت اما باعث خوشحالی مردم بویژه کشاورزان منطقه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر