شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۵۴۴
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۵۶

فکرشهر: دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر در تاریخ چهارشنبه ۱۰ آذر ماه، ۷۱ نفر است. 
به گزارش فکرشهر، دکتر سعید کشمیری اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۳ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.
وی با اشاره به اینکه اکنون ۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند افزود: خوشبختانه از موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، هیچکدام در وضعیت حاد این بیماری قرار ندارند.
دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: خوشبختانه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان بوشهر به ثبت نرسید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۳۰ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۰ نفر از آنها مثبت قطعی بوده‎اند.
وی افزود: تا کنون ۲۰۲۷ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۸۹۰۲۵ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.

آخرین آمار کرونا در ایران/ در۲۴ ساعت گذشته، ۸۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند 

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۴۳۱۲ نفر بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شدند.
به گزارش فکرشهر،  مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: از دیروز تا امروز ۱۰ آذر ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۳۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۶۶۰ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۲۱ هزار و ۷۵۷ نفر رسید.
متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۲ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۹ هزار و ۹۱۲ نفر رسید.
در شبانه روز گذشته، ۱۴ استان کشور، مرگ و میر صفر و یک داشته‌اند. استان‌های قم، اردبیل، مرکزی، هرمزگان، ایلام، بوشهر، خراسان شمالی و قزوین، هیچ موردی از مرگ و میر نداشته‌اند. همچنین استان‌های سیستان و بلوچستان، زنجان، کرمانشاه، لرستان، همدان و مازندران، فقط یک مورد مرگ و میر بیماران کرونایی داشته‌اند.
خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۵۷۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.
سه هزار و ۳۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
تا کنون ۳۸ میلیون و ۸۷۳ هزار و ۱۵۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.
در حال حاضر ۲۲ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهر در وضعیت زرد و ۲۱۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر