پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
پس از اظهارات رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر؛
فکرشهر: پیش از آن رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی خواسته بود به برخی از مشکلات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که به دلیل بی‌مدیریتی رخ داده است، رسیدگی کنند...
کد خبر: ۱۰۱۵۵۰
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۳:۳۷

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با گذاشتن متنی در وضعیت خود در فضای مجازی (واتساپ) از استعفای خود به علت اهانت‌ها و دخالت‌های افراد غیرکارشناس خبر داد.
به گزارش فکرشهر به نقل از صدا و سیما، سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر امروز متنی را در فضای مجازی خود (واتساپ) قرار داد و با اشاره به استعفا و کناره‌گیری از سمت خود، علت آن‌را اظهار نظر افراد غیرکارشناس در حوزه درمان اعلام کرده است.

وی در وضعیت خود نوشته است: «بدین وسیله استعفا و کناره گیری خود را از ریاست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعلام می‌کنم این تصمیم به علت اهانت‌های اخیر و دخالت‌های متعدد و مکرر افراد غیر کارشناس در امور تخصصی بهداشت و درمان می‌باشد. مردم از این حاشیه‌سازی‌ها آسیب می‌بینند و من صلاح دیدم به جای صرف انرژی برای جوسازی‌های کاذب کناره‌گیری کنم امیدوارم وزارت بهداشت در اولین فرصت جایگزین اینجانب را معرفی کند».
پیش از آن رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر از دستگاه‌های نظارتی و امنیتی خواسته بود به برخی از مشکلات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر که به دلیل بی‌مدیریتی رخ داده است، رسیدگی کنند.
جعفر پورکبگانی در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی شورا عنوان کرده بود، خبر‌های خوبی از مشکلات دانشگاه علوم پزشکی استان به گوش نمی‌رسد و شرط وزیر برای انتخاب رئیس دانشگاه نیز حضور در جایگاه هیات علمی است که شاهد اعمال نفوذ‌هایی در این زمینه هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر