شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۱۵۶۶
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵

فکرشهر: فرمانده حفاظت سپاه پاسداران گفت: در این شرایط سخت کنونی مسائل مهم فرهنگی وجود دارد که باید با توکل به خدا و ادامه راه شهدا این مسیر را ادامه دهیم.

به گزارش فکرشهر از مهر، سردار پاسدار فتح‌الله جمیری بعد از ظهر چهارشنبه در مراسم یادواره ۲۷ شهید حوزه نینوا شهر بادوله و سالگرد شهدای عملیات طریق‌القدس اظهار داشت: شهدا رابطه با خداوند اصلاح کردند و به این جایگاه رسیدند و امروز محور وحدت و مقاومت و افتخار همه ما مسلمانان جهان هستند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا برای در امان ماندن از موشک‌های ما منطقه را ترک می‌کند، گفت: آمریکا قدرت ایستادگی در برابر ما را ندارد.

فرمانده حفاظت سپاه پاسداران افزود: ما اگر می‌خواهیم پیرو شهدا باشیم باید ارتباط با خدا را اصلاح کنیم و توکل به خدا داشته باشیم.

جمیری با تأکید بر اینکه راه شهدا راه ائمه است، ادامه داد: امروز هم‌پیمانان ما با تفکر شهدا تبدیل به حزب‌الله شده و دنیای استکبار را تهدید کرده است.

جمیری با بیان اینکه سپاه پاسداران در جزیره فارسی دست آمریکاها را بالا بردند، ادامه داد: آمریکا امروز از ترس کشته شدن از افغانستان فرار کردند و این قدرت شهدا است.

وی اضافه کرد: آخرین برنامه‌ها آمریکا این است که در اردن جمع شوند و منطقه را ترک کنند تا از موشک‌های ما در امان بمانند ولی انگلیس خبیث جایگزین خود کردند.

جمیری با تأکید بر اینکه آمریکا قدرت ایستادگی در برابر ما ندارد، یادآور شد: امروز جهاد اکبر دفاع از ولایت‌فقیه و شرع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: در این شرایط سخت که دشمنان در حال توطئه و دسیسه هستند بسیجیان باید در حفظ نظام اسلامی و پشتیبانی از ولایت‌فقیه و ادامه راه شهدا ایفای نقش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر