جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۴۸۳۰
يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱

فکرشهر: مسئول بسیج رسانه استان بوشهر گفت: خبرنگاران بسیجی استان بوشهر در عرصه مطالبه‌گری و پیگیری مسائل و مشکلات مردم پیشتاز هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالله نجفی ظهر یکشنبه در نشست مدیران رسانه با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه فعالیت‌های رسانه‌ای دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی است و فعالان این عرصه پیشتاز هستند.

وی با اشاره به نامگذاری سالروز شهادت خبرنگار شهید غلامرضا رهبر به نام روز بسیج رسانه خاطرنشان کرد: بسیج رسانه در راستای پیگیری مسائل، مشکلات و مطالبات مردم تلاش ویژه‌ای دارد.

مسئول بسیج رسانه استان بوشهر با اشاره به اینکه خبرنگاران بسیجی پیشتاز مطالبه‌گری هستند تصریح کرد: این سازمان با پرهیز از بازی‌های سیاسی در راستای مطالبات جامعه و مردم تلاش می‌کند.

وی یکی از برنامه‌های مهم بسیج رسانه را برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر عنوان کرد و ادامه داد: این جشنواره نقش مهمی در تقویت جبهه رسانه انقلابی، جریان‌سازی، توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای استان دارد.

نجفی بیان کرد: هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر در موضوعات خبر، گزارش، یادداشت، اینفوگرافی، عکس، مستند کوتاه، کاریکاتور و بخش‌های گوناگون رسانه‌ای و هنری برگزار می‌شود.

وی از محورهای این جشنواره به تقویت توان داخلی و خوداتکایی، مانع زدایی‌ها، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، روحیه جهادی و انقلابی، امنیت پایدار، آسیب‌های اجتماعی، مدیریت بر فضای مجازی، سبک زندگی، امید و نشاط و دشمن‌شناسی اشاره کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر