سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»
فکرشهر: یکی از مدیران بوشهری صنعت بزرگ پتروشیمی که سوابق عضویت در هیات مدیره بسیاری از صنایع و شركت های پتروشیمی را در كارنامه كاری خود دارد، به عنوان مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی خارگ معرفی شد...
کد خبر: ۱۰۵۰۶۸
چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

فکرشهر ـ سامان صفا: یکی از مدیران بوشهری صنعت بزرگ پتروشیمی که سوابق عضویت در هیات مدیره بسیاری از صنایع و شركت های پتروشیمی را در كارنامه كاری خود دارد، به عنوان مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی خارگ معرفی شد. 

مهندس «بهمن بهزادی» ازسه ماه پیش و در دوئلی مدیریتی با مهندس «مسعود انصاری»، ریاست فعلی مجتمع پتروشیمی خارگ، توانست در دقیقه ٩٠ و با حمایت برخی از چهره های سیاسی، به عنوان مدیرعامل شركت سهامی پتروشیمی خارگ انتخاب، منصوب و جانشین مهندس «غلامرضا امیرشقاقی» شود.

«بهمن بهزادی» در تاریخ ۱۲ مرداد ماه ۱۳۵۲ در روستای شول گناوه به دنیا آمد. در سن ۱۰ سالگی  پدرش را از دست داد. وی تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان را در  گناوه انجام و فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد و دانشجوی دکترای رشته مهندسی شیمی است. 

در فروردین ۱۳۷۵ به استخدام صابون سازی خرمشهر درآمد و پس از ۳ ماه کار به پتروشیمی آبادان رفت و در سال  ۱۳۷۷ در پتروشیمی بندر امام خمینی (ایران ژاپن سابق) به عنوان مهندس فرآیند واحد کلرآلکالی شروع به کار نمود و تا پایان سال ۱۳۹۳ در پست های مختلف فنی و مدیریتی در این مجتمع بزرگ ادامه فعالیت داد.

از خرداد ماه ۱۳۹۳ تاکنون سمت نماینده و مشاور مدیر عامل شرکت تاپیکو (نفت گاز و پتروشیمی تامین)، رئیس هیات مدیره شاخص و عضویت هیات مدیره شرکت های پتروشیمی کارون و لردگان را در کارنامه خود دارد. 

پیش ازانتخاب وی، ازمهندس «سید پیروز موسوی»، مهندس «محسن شاهین» و چند چهره دیگر برای تصدی سمت مدیرعاملی این شركت نام برده می شد كه در نهایت رقابت نهایی ما بین بهمن بهزادی و مسعودانصاری بود. 

به هرحال بایستی در انتظار ماند و دید كه بهزادی راه كار «محمدحسن رازقیان» را در پیش خواهد گرفت یا «محسن شاهین» را...!؟
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر