چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری دیلم:
کد خبر: ۱۱۰۷۳۸
دوشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۶

فکرشهر: سرپرست معاونت برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری دیلم گفت: این شهرستان بلحاظ دروازه ورودی و خروجی شمال استان بوشهر، دارای چندین پروژه راه سازی است که سرعت بخشیدن به آنها در اولویت قرار دارد.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری دیلم روز دوشنبه به نقل از محمود پورداوودی در جریان بازدید از روند اجرای پروژه های شاخص حوزه راه این شهرستان  به همراه مسئولان و کارشناسان دستگاه‌های مرتبط افزود: راه‌های دیلم - گناوه و دیلم - بهبهان و دیلم - هندیجان از پروژه‌های شاخص در این شهرستان است که بلحاظ اهمیت و ضرورت بازدید از آنها صورت گرفته است.

وی اظهارداشت: اجرا، ترمیم و بهسازی راه های ارتباطی یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید ضمن توجه ویژه‌ به آن، در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به بهره برداری برسند.‌

پور داوودی گفت:  هر چه زودتر نسبت به شروع مجدد باند دوم پروژه محور دیلم- گناوه با همکاری شرکت توسعه زیرساخت راه‌های وزارت راه و شهرسازی اقدام شود تا با تکمیل آن ، خطرات و تصادفات جاده ای در این مسیر به حداقل ممکن کاهش یابد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم در بازدید از پروژه محور دیلم- بهبهان افزود: در اسرع وقت با پیگیری و تسریع در اجرای قطعه های اول و دوم و رفع مشکلات و موانع پیش روی این پروژه، زمینه  برای حضور مجدد پیمانکاران این محور فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر