پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۰۹۹۳
پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۱

فکرشهر: یادواره شهداء انتظامی با حضور اعضای شورای تامین ، خانواده شهداء، فرماندهان و  کارکنان نظامی و انتظامی و مسئولان ادارات شهرستان دیلم در مسجد جامع ولیعصر شهرامام حسن برگزار شد. 
به گزارش فکرشهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عباس علی یاری" فرمانده انتظامي دیلم در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا به خصوص شهید سرگرد "جلیل دازه" و شهید ستواندوم وظیفه "سید نوید موسوی" گفت: شهيد آئينه تمام نماي ايثار است و درس شهادت و ايثار ريشه در مکتب سيد و سالار شهيدان امام حسين (ع) و ياران با وفايش در واقعه کربلا دارد.
اين مقام انتظامي با بيان اين که امنيت کشور مرهون خون پاک شهداست، افزود : شهداء انسان هاي وارسته اي بودند که با نثار خون پاک خود حريت و آزادگي را به ارمغان آوردند و ما وظيفه داريم ادامه دهنده واقعي راه آنان بوده و از آرمان هاي مقدس اين عزيزان پاسداري کنيم .
سرهنگ علی یاری تصريح کرد : شهداء با شهادت خود سهم خود را در استقرار امنيت در جامعه اسلامي ايفا كردند و اكنون وظيفه تك تك آحاد جامعه است كه در اين راستا بكوشيم و با ادامه دادن راه شهيدان و پيروي از ولايت فقيه سهم خود را ايفا كنيم . 
در این مراسم امام جمعه شهر امام حسن حجت الاسلام و المسلمین "کثیر " ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید دازه و شهید موسوی در سخنرانی خود گفت: خانواده هاي معظم شهداء سنگرداران شهادت و مرزداران فضيلت هستند ،
امام جمعه شهر امام حسن ، تعهد و اخلاص را از ويژگي هاي بارز خانواده هاي معظم شهداء عنوان،  و تصريح کرد: صبر و بردباري خانواده هاي معظم شهداء پشتوانه مستحکم نظام مقدس جمهوري اسلامي است و اين جايگاه، جايگاه ارزشمندي است که همه بايد قدر شناس آن باشند.
در ادامه این مراسم، پدران شهید دازه و شهید موسوی ضمن ایراد سخنرانی در وصف شهدا ، از مسولین اجرا و برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر نمودند .
شايان ذکر است، در پايان اين مراسم از خانواده  شهید دازه و شهید موسوی و دو نفر از قاریان برجسته ، با اهداء لوح و  هدیه، تجليل و تقدیر  شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر