سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۴۵۶
پنجشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دیلم این استان یک محموله ۵۶۰ کیلوگرمی تریاک کشف کردند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز پنجشنبه به نقل از سردار حیدر سوسنی اظهار کرد: در پی انجام اقدام‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دیلم  روی یک باند فعال و حرفه ای، مشخص شد که این باند قصد دارد یک محموله سنگین مواد مخدر را که در یکی از شهرستان‌های استان دپو شده بود، بارگیری و پس از انتقال به استان تهران، نسبت به توزیع آن بین خرده فروشان مواد مخدر اقدام کنند.

وی بیان کرد: به منظور جلوگیری از انتقال این محموله، با اقدام به موقع و هوشمندانه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دیلم و همکاری سایر یگان های انتظامی، ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ حامل تریاک و یک دستگاه خودرو سواری زانتیا اسکورت این محموله در محور خروجی این شهرستان به سمت استان خوزستان توقیف شدند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار کرد: در بازرسی صورت گرفته از این خودروها ۵۶۰ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه ای جاساز شده بود کشف و در این ارتباط سه متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده روانه دادسرا شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر