سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۱۸۷۷
سه‌شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۸

فکرشهر: مدیر آموزش و پرورش دیلم استان بوشهر گفت: چهار پروژه نهضت ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای در قالب طرح شهید سلیمانی به این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمدمهدی محسنی افزود: این پروژه ها شامل یک سالن ورزشی، ۲ چمن مصنوعی و یک اتاق ورزش است که با توجه به سفر اخیر مدیرکل آموزش و پرورش استان و نشست با فرماندار شهرستان و همچنین بازدیدهایی که از مدارس شهرستان صورت گرفت،  اختصاص یافت.

وی اظهارداشت: با توجه به اهمیت رعایت استانداردهای سرانه فضای ورزشی و نیاز شهرستان دیلم و شرایط نامساعد مالی، با تلاش‌های همه عوامل مؤثر بویژه حمایت‌های مدیرکل آموزش و پرورش استان و نماینده مردم در مجلس و اداره کل نوسازی مدارس استان این چهار پروژه بزرگ ورزشی تامین اعتبار شده و بزودی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

محسنی گفت: طرح شهید سلیمانی زمینه ساز اجرای عدالت آموزشی برای تحقق اهداف سند و مطلوب طرح های عدالت محور است و امیدواریم با استفاده از چنین فرصتی، شاهد بروز استعدادهای ورزشی و درخشش دانش آموزان دیلمی در سطح کشور و فراتر باشیم.

مدیر آموزش وپرورش دیلم افزود: در نشستی که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استانبوشهر و معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار دیلم برگزار شد، تفاهم نامه شروع به کار پروژه های یاد شده به امضا رسید.
وی بیان کرد: در بازدید اخیر معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از دیلم، ۲ طرح حیات پویا در محیط آموزشگاه به این شهرستان اختصاص یافت.

محسنی گفت: طرح حیات پویا شامل طراحی ورزش‌های مختلف در محیط آموزشگاه است که دانش آموزان با  تمرین روی ماکت‌های نقاشی‌شده، نقصان حرکتی خود را جبران کند.
مدیر آموزش و پرورش دیلم یادآورشد: دانش آموزانی که در محیط مدرسه پویایی و تحرک لازم را تجربه می‌کنند از دانش‌آموزانی که فضای خشک کلاس درس را تنها برای یادگیری کلمات تجربه می‌کنند، متفاوت است.

وی افزود: در مدارسی که طرح حیاط پویا اجرایی شده است دیگر هیچ دانش‌آموزی زنگ تفریح را فقط به خاطر حضور در حیاط و زمانی کوتاه با دوستان بودن خلاصه نخواهد کرد بلکه این زمان برای او تبدیل به شرایطی خواهد شد که دستاورد آن سلامت جسمی است.

محمود پورداوودی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری دیلم گفت: بخشی از منابع مالی برای اجرای پروژه‌های طرح شهیدسلیمانی از اعتبارات شهرستانی اختصاص خواهد یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر