جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۲۶۸۵
يکشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف محموله‌های بزرگ قاچاق در استان خبر داد و گفت: سه فروند شناور تجاری حامل قاچاق در دیلم توقیف شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ یدالله شرفی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با قاچاق کالا و برخورد قاطعانه با قاچاقچیان اقدامات بسیار خوبی در استان بوشهر صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: مرزهای این استان توسط مرزبانانی نگهداری و نگهبانی می‌شود که شبانه روز با دقت و هوشیاری کامل تمام نوار مرزی را زیر نظر دارند و نسبت به هرگونه ورود و خروج کالای قاچاق حساس بوده و با افراد خاطی به طور جد برخورد می‌کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: دریابانان طی اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق شدند سه فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق در بندر دیلم، شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: در راستای پیشگیری از قاچاق انواع کالا در مرزهای آبی استان بوشهر، تعداد شش دستگاه موتور خودرو، چهار هزار عدد لامپ، ۱۰ دستگاه ماکروویو و ۳۰ طاقه معادل هزار و ۵۰۰ متر پارچه کشف شد.

سرهنگ شرفی با اشاره به دستگیری پنج متهم و توقیف سه فروند شناور، تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۷۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر