پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: شوراهای اسلامی در جریان زمین خواری و تغییر کاربری های خودسرانه توسط افراد سودجو برخورد قانونی کنند.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک زاده یکشنبه در جمع اعضاء شوراهای اسلامی شهرستان تنگستان افزود: طبق گزارشهای واصله فقط در منطقه گورکات در ده ساله اخیر 844 هکتار از اراضی مستعد کشاورزی از چرخه اقتصادی خارج شده که با برخوردهای قاطعانه و جدی تلاش کرده ایم این روند متوقف شود.\n\nوی اظهارکرد: شوراهای اسلامی به عنوان حلقه اتصال دولت و مردم می بایست با آگاهی بخشی مسائل عمومی کشور به مردم، آنان را به مشارکت در عرصه های مختلف اداره امور کشور ترغیب کنند.
کد خبر: ۱۱۲۷۵
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: شوراهای اسلامی در جریان زمین خواری و تغییر کاربری های خودسرانه توسط افراد سودجو برخورد قانونی کنند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا ترک زاده یکشنبه در جمع اعضاء شوراهای اسلامی شهرستان تنگستان افزود: طبق گزارشهای واصله فقط در منطقه گورکات در ده ساله اخیر 844 هکتار از اراضی مستعد کشاورزی از چرخه اقتصادی خارج شده که با برخوردهای قاطعانه و جدی تلاش کرده ایم این روند متوقف شود.

\n\n

وی اظهارکرد: شوراهای اسلامی به عنوان حلقه اتصال دولت و مردم می بایست با آگاهی بخشی مسائل عمومی کشور به مردم، آنان را به مشارکت در عرصه های مختلف اداره امور کشور ترغیب کنند.

\n\n

فرماندار تنگستان بحران آب را از مهمترین مسائل عمومی کشور و استان برشمرد و عنوان کرد: میزان اندک بارندگی در سال گذشته و تداوم خشکسالی سبب شده تامین آب شرب به بحرانی جدی، به ویژه در مناطق جنوبی کشور بدل شود.

\n\n

ترک زاده اضافه کرد: در تابستان سال جاری با تمام توان از همه امکانات و ظرفیت های موجود بهره خواهیم برد تا مردم شریف شهرستان با کمترین مشکلات برای تامین آب شرب مواجه شوند.

\n\n

وی مدیریت بحران آب را نیازمند مشارکت همه مردم دانست و گفت: شوراهای اسلامی باید با آگاهی بخشی مناسب در این حوزه مردم را به رعایت صرفه جویی و مدیریت آب ترغیب کنند.

\n\n

به گزارش ایرنا، فرماندار تنگستان همچنین گفت: تشکیل کانون توسعه شهرستان و کانون های توسعه روستایی، انجام برنامه های مدون فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان به ویژه در ایام تابستان، ترغیب جوانان به کسب آموزش های فنی و حرفه ای و پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی از مهمترین مسائل عمومی شهرستان است.

\n\n

وی اظهارکرد: شوراهای اسلامی باید از همه ظرفیت های خود در تحقق این برنامه های کلان و تاثیرگذار استفاده کنند.

\n\n

وی در پایان خواستار نظارت جدی شوراهای اسلامی بر عملکرد دهیاران به ویژه در حوزه عمرانی و بودجه شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر