جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار کنگان از تکمیل آب‌شیرین‌کن کنگان با اعتبار 420 میلیارد ریال خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، عباس جمشیدی شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان است و برای اعتلای این شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.\n\nوی افزود: تلاش برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف به ویژه در اشتغال و رفع بیکاری و همچنین در توسعه زیرساخت‌های شهرستان مورد تاکید مدیریت شهرستان قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۱۱
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

فکرشهر: فرماندار کنگان از تکمیل آب‌شیرین‌کن کنگان با اعتبار 420 میلیارد ریال خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، عباس جمشیدی شامگاه دوشنبه در مراسم تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در کنگان اظهار داشت: کنگان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار در استان است و برای اعتلای این شهرستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

\n\n

وی افزود: تلاش برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف به ویژه در اشتغال و رفع بیکاری و همچنین در توسعه زیرساخت‌های شهرستان مورد تاکید مدیریت شهرستان قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

\n\n

فرماندار کنگان در ادامه با اشاره به نقش موثر شوراها در پیشرفت و توسعه، شوراها را حلقه واسطه دولت و ملت برشمرد و با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی نقش شوراها را در این زمینه تاثیرگذار دانست.

\n\n

به نوشته فارس، جمشیدی گفت: شوراها ضمن تعامل با دهیاران و معتمدان روستاها در راستای شکوفایی و ترقی شهرها و روستاهای این مناطق ورودی جدی داشته باشند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه شوراها نمادی از اعمال نفوذ و قدرت مردم در امر تصمیم‌گیری در حوزه وظایف تعریف شده هستند اضافه کرد: این مجموعه باید نسبت به وظایف و نقش خود واقف بوده و به منظور دستیابی به توسعه تلاش کنند.

\n\n

فرماندار کنگان افزود: اجرای پروژه‌های مهم عمرانی برای رضایت‌مندی مردم و رفاه و آسایش اقشار مختلف مورد تاکید است و ده‌ها پروژه بزرگ در کنگان در دست اجراست.

\n\n

وی از تکمیل آب‌شیرین‌کن کنگان با اعتبار 420 میلیارد ریالی خبر داد و اظهار داشت: تکمیل پروژه مهم و حساس آب‌شیرین‌کن کنگان از اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار گرفته‌ایم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر