جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۶۸۳
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

فکرشهر: فرماندار دشتی گفت: همکاری مردم با دولت باعث اجرای موفقیت آمیز طرح اقتصادی مردمی سازی یارانه می شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، علی بحرانی روز شنبه در جمع مردم دهستان کبگان دشتی در حمایت از طرح اقتصادی مردمی سازی یارانه‌ها افزود: امروز همه توان دولت در تامین اقلام و کالاهای اساسی مردم است و آنها  به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند تا مردم در تامین کالاهای اساسی هیچ مشکل و کمبودی نداشته باشند.

وی به توطئه دشمنان برای ایجاد نا آرامی و مشکل در اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها اشاره کرد و افزود: این طرح بسیار مهم اقتصادی خواسته بحق مردم برای برقراری عدالت اجتماعی و رسیدن یارانه به دست مردم است.

بحرانی اضافه کرد: یکی از حقوقی که مردم به دولت دارند، تأمین معیشت، اشتغال، توسعه و خدمت رسانی و در پیش گرفتن مسیری است که رفاه و آسایش برای آنها در پی داشته باشد.

وی  به اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: اثرات این طرح  در زندگی مردم بسیار ملموس تر خواهد شد و دولت‌ تلاش دارد تا با اجرای موفق این طرح آسایش مردم فراهم شود.

فرماندارز دشتی بیان کرد: طرح مردمی سازی یارانه‌ها از سال ۸۸ در دستور کار دولت بود، که بخشی از آن اجرا و بخشی دیگر نیز به دلایلی در دولت‌های گذشته مغفول ماند و فراموش شد.

وی اضافه کرد: شاید هر دولت دیگر به جای دولت آیت الله رئیسی بود در اولین سال خدمت خود این کار را انجام نمی‌داد.

بحرانی  ادامه داد: ارز ۴۲۰۰ تومانی به جیب سوداگران اقتصادی می رفت و باعث ایجاد  رانت و اختلاس و هدر رفت سالانه میلیاردها دلار در  مسیر اشتباه می‌شد

وی تاکید کرد : با اجرای این طرح دولت یارانه‌ها را به صورت مستقیم به مردم پرداخت می کند تا توان خرید آنها افزایش یابد.

فرماندار دشتی از رسانه ها خواست با اطلاع رسانی صادقانه و به موقع دولت را در اجرای بهتر طرح یاری کنند.

وی تاکید کرد: همه تلاش مسئولان شهرستان دشتی و استان بوشهر تامین نیازمندی‌های اساسی مردم است و با همراهی آنها هیچ مشکل و کمبودی درتامین کالاهای اساسی نیست .

فرمانده سپاه امام رضا (ع) دشتی نیز گفت: دشمنان با توطئه و دسیسه فراوان قصد برانداری نظام را دارند.

سرهنگ پاسدار محمد رضا زارعی تبار افزود:  مردم با بصیرت و پشت سر رهبری فرزانه انقلاب با حضور به موقع در صحنه‌های مختلف نقشه‌های آنها را نقش بر آب کردند.

وی از مردم دهستان کبگان برای برگزاری اجتماع حمایت از ولایت و طرح اقتصادی دولت قدردانی کرد و  اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با یک جنگ تمام عیار ترکیبی به مقابله با انقلاب اسلامی برخاسته‌اند و تحریم و تحریف دو رکن اصلی این جنگ تمام عیار است.

زارعی تبار افزود: دشمن در بحث اقتصادی، موضوع تحریم را دنبال می‌کند و رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی را برای خنثی کردن آن مطرح کردند.

فرمانده سپاه دشتی تاکید کرد: رهبر  معظم انقلاب برای مقابله با تحریف جهاد تبیین را مطرح کردند و آن را یک فریضه‌ قطعی و فوری دانسته و از همه خواستند تا با بصیرت بخشی و جهاد تبیین، با جنگ رسانه‌ای دشمن و تحریف مقابله کنند.

وی  به تبیین برنامه اقتصادی دولت در زمینه مردمی کردن یارانه‌ها اشاره کرد و افزود: دولت با اراده قوی تصمیم به  جراحی اقتصادی و مردمی سازی یارانه گرفت و برای موفق شدن این طرح نیازمند  همراهی مردم است.

زارعی تبار با تقدیر از دولت برای اجرای سیاست تحول اقتصادی اظهار داشت: امروز مردم دهستان کبگان  دشتی و اعلام حمایت قاطع خود از این طرح اقتصای باعث دلگرمی دولتمردان شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر