سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل دفتر اموراجتماعی استانداری بوشهر:
کد خبر: ۱۱۳۶۹۶
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

فکرشهر: مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر گفت: دفاتر تسهیل‌گری و توسعه محلی یکی از بازوان توانمند دفتر اجتماعی در این استان به شمار می روند.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی استانداری بوشهر روز شنبه به نقل از سید عباس موسوی نژاد در بازدید کارشناسان دفتر امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد از دفاتر تسهیل‌گری استان بوشهر گفت: این بازدید به منظور آشنایی مدیرکل و کارشناسان دفتر امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویر احمد با نحوه کارکرد و ارایه خدمات دفتر تسهیل گری به مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار شهر برازجان و بوشهر صورت گرفت.

وی اظهار کرد: آسیب‌های اجتماعی متعددی در محله‌های کم برخوردار از سوی این دفاتر شناسایی شده که با اولویت پنج آسیب مورد نظر رهبر معظم انقلاب در دستور بر طرف شدن و کاهش این آسیب‌ها و توانمندسازی این محله‌ها هستیم.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: اثر بخشی دفاتر تسهیل‌گری برای خدمت رسانی به مردم در محله‌های حاشیه نشین این استان قابل توجه است.

وی ادامه داد: دفاتر تسهیل‌گری در احصای مسائل و مشکلات مردم، شناخت معضلات اجتماعی، معرفی آن به دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام‌های موثری برداشتند.

در این نشست در مورد قرارگاه عفاف و حجاب و کمیته های تخصصی و ساز و کارهای لازم در راه اندازی این قرارگاه و فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در زمینه کودکان کار و متکدیان و چگونگی تاسیس، تمدید و بازرسی از سازمان های مردم نهاد و برگزاری جلسات شورای توسعه و حمایت و بازرسی از سمن ها و بررسی عملکرد مالی و اجرایی آنان، بحث و گفت و گو شد و کارشناسان به تبادل اطلاعات و تجربیات خود پرداختند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر