جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۳۶۹۷
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹

فکرشهر: رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: ورزشگاه ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان برای برگزاری مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول بزرگسالان فوتبال ساحلی کشور، بازسازی شد.

به گزارش فکرشهر، مهراب دشتی مکان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ارتباط نصب ۴۰۰ صندلی با بهترین کیفیت که مشابه صندلی استادیوم آزادی تهران است، رنگ آمیزی سکوها با همکاری شهرداری، تجهیز و تنظیم نور ورزشگاه بازسازی شده است.

وی اظهارداشت: نصب سردر با روشنایی، زیرسازی و فرش موزائیک، تعویض فنس‌های جنوبی و تغییر جایگاه ویژه به سمت دریا در دستور کار قرار گرفته است و چندروز آینده انجام می‌شود.

دشتی مکان گفت: درصددیم با نوسازی و بازسازی ورزشگاه شهدای خلیج فارس، مسابقات بین المللی و کشوری و استانی را میزبانی کنیم.

رئیس هیات فوتبال گناوه بیان کرد: این هیات باهدف و نگاه، میزبانی برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی و شناسایی استعداد و قابلیت های موجود در رشته ورزش فوتبال ساحلی، اقدام به بازسازی و نوسازی ورزشگاه ساحلی این شهرستان کرده است.

وی  افزود: برگزاری لیگ فوتبال ساحلی محلاتی و راه اندازی پایگاه آکادمی استعدادیابی در این رشته از عمده برنامه های این هیات در سال جاری است.

دشتی مکان  یادآورشد: مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول بزرگسالان فوتبال ساحلی کشور به میزبانی این شهرستان از هفتم خرداد امسال در  ورزشگاه ساحلی شهدای خلیج فارس برگزار می‌شود.

رئیس هیات فوتبال گناوه  گفت: در این مسابقات تیم فوتبال ساحلی پدیده نماینده گناوه به مصاف تیم های استقلال خوزستان، شاهین نوین اروند، طوفان طاهروئیه سیرک و امان کرمان خواهد رفت.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر در ادوار رقابت های فوتبال ساحلی لیگ برتر و  دسته اول باشگاه‌های کشور چندین نماینده داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر