جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۲۳۸
شنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۵

به گزارش فکرشهر، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: فضاهای کالبدی، زیرساختی و خوابگاهی ما متناسب با نیاز دانشجوی امروزی نیست و باید تلاش کنیم که امکانات رفاهی بهتری را برای آنها فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویشی ظهر شنبه در نشست هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان در استانداری ضمن تقدیر از استاندار بوشهر برای برگزاری نشست هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان استان اظهار داشت: از حمایت‌ها، اهتمام ویژه و همکاری استاندار بوشهر با مجموعه دانشگاه بسیار سپاسگزارم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر با اشاره به مشکل کمبود هیأت علمی دانشگاه گفت: نرم استاد هیئت علمی به دانشجو در کشور ۱ به ۹۰ است که این مورد در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر ۱ به ۱۷۰ و متأسفانه بسیار پایین است.

درویشی با اشاره به کمبود خوابگاه در این دانشگاه بیان داشت: حدود ۲۷۰ نفر کمبود خوابگاه در پردیس علامه طباطبایی و این وضعیت در پردیس دختران نیز بیش از ۴۰۰ نفر است.

درویشی تصریح کرد: هم اکنون ۹۰۴ دانشجو معلم در پردیس دختران و ۷۷۴ دانشجو معلم پسر در پردیس پسران دانشگاه در ۵ رشته در حال تحصیل و بیشتر دانشجویان در رشته آموزش ابتدایی هستند.

وی دانشگاه فرهنگیان را قلب آموزش و تربیت دانشجو معلمان دانست و اضافه کرد: مسیر پیشرفت و تعالی هر جامعه را قطعاً آموزش و پرورش آن هموار می‌کند و در این راستا باید همه فرهنگیان همدل و کوشا برای اعتلای کشور گام برداریم.

درویشی تاکید کرد: نیازمندی‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف داریم و فضاهای کالبدی، زیرساختی و خوابگاهی ما متناسب با نیاز دانشجوی امروزی نیست و باید تلاش کنیم که امکانات رفاهی بهتری را برای آنها فراهم کنیم و این همت همه مسئولان استان را می‌طلبد.

وی ابراز داشت: سال ۹۷ ما شاهد بیشترین ورودی در دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر بودیم که امسال آنها فارغ‌التحصیل می‌شوند که بیشتر آنها بومی استان هستند.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: ساختمان پردیس علامه طباطبایی بوشهر مربوط به قبل از انقلاب بوده و در حال حاضر در پردیس‌های استان نیازمند فضاهای اداری، آموزشی، رفاهی و ورزشی مختلف هستیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر