پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۴۵۶۸
پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۲

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان از توقیف 10 دستگاه خودرو و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 19میلیارد ریال توسط ماموران انتظامی شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش فکرشهر به نقل از پلیس، سردار حیدر سوسنی در تشریح این خبر بیان داشت: روز گذشته در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی شهرستان دیلم در حین کنترل مسیرهای خاکی منتهی به استان های همجوار به 10 دستگاه خودرو سواری مشکوک و آن را طی یک عملیات منسجم متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از خودروهای توقیفی انواع کالای خارجی قاچاق از نوع لوازم خانگی ، لوازم صوتی و تصویری ،لوازم برقی و سرمایشی و لوازم آرایشی و بهداشتی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه در این رابطه تعداد 11 نفر دستگیر شده است، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی محموله های کشف شده را 19 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار سوسنی در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس در مقابله با پدیده شوم قاچاق از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی ، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس 110به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر