جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۵۷۸۶
يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان از توقیف 3 دستگاه خودرو شوتی در یک عملیات پلیسی حامل کالای قاچاق به ارزش 13 میلیارد ريال در شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار «حیدر سوسنی» در بیان جزیيات این خبر اظهار داشت: روز گذشته در راستاي مبارزه قاطع با پديده شوم قاچاق و در راستای برخورد با خودروهای سواری تند رو ویژه حمل کالای قاچاق (شوتی)، ماموران پلیس آگاهی شهرستان دیلم با همکاری مامورین ایستگاه بی بی حکمیه (س) با بهره گیری از تمامی امکانات، اقدامات لازم را برای کنترل محورهای مواصلاتی و توقیف این خودرو ها در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه گفت: ماموران در یک عملیات پلیسی موفق شدند 3 دستگاه خودروی سواری تند رو ویژه حمل کالای قاچاق (شوتی) را در محورهای خاکی دیلم به استان های همجوار متوقف کنند.

سردار سوسنی عنوان داشت: در بازرسی از وسائط نقلیه توقیفی، انواع کالای قاچاق از نوع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی فاقد هرگونه مدرک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان 13 میلیارد ریال می باشد عنوان داشت: در این رابطه 3 متهم دستگیر و در اختیار مراجع قضائی ذی صلاح قرار گرفتند./.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر