پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۸۴۸
دوشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۷

فکرشهر: فرماندار دیلم گفت: تکمیل خط آبرسانی خلیج فارس از سد کوثر به این شهرستان که یکی از مهم‌ترین پروژه های دردست اجرا است باید تسریع شود.

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی فرمانداری دیلم روز دوشنبه به نقل از ناصر کشاورزی در بازدید از روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی این پروژه افزود: در جچریان عملیات اجرایی خط انتقال این پروژه تاکنون ١٠٠ متر حفر کانال و لوله گذاری انجام شده است که امیدواریم باتوجه به جنس خاک تا پایان ماه جاری به ۵۰۰ متر افزایش پیدا کند.

وی با اشاره  به اهمیت ویژه این پروژه در رفع مشکل کمبود آب شهرستان دیلم گفت: این پروژه از اولویت های اصلی در شهرستان است و به  شخصه بر روند اجرایی آن نظارت می کنم.

فرماندار دیلم با ابراز رضایت از  روند اجرای پروژه، خواستار سرعت بخشیدن در عملیات اجرایی آن شد و اظهارداشت: امیدواریم  با تسریع و تکمیل این پروژه، در تابستان سال آینده، مشکل آب رسانی در شهرستان دیلم نداشته باشیم.

شهرستان دیلم با بیش از  ۳۵ هزارنفر جمعیت در انتهای شمال استان بوشهر قرار دارد و آب آشامیدنی آن منطقه به علت کمبود و محدودیت منابع آبی از طریق خط کوثر در حوزه استان کهگیلویه و بویراحمد تامین می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر