چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۶۹۸۸
سه‌شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: مدیر کل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت:متقاضیان واجد شرایط دریافت زمین طرح جهش تولید مسکن باید حداکثر تا پایان تیرماه برای دریافت زمین به  دفاتر بنیاد مسکن در شهرهای ۲۵ گانه این استان مراجعه کنند.

 به گزارش فکرشهر از ایرنا، علیرضا مقدم روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران  از واگذاری زمین به متقاضیان ساخت مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت خبر داد و گفت: در این راستا در ۲۵ شهر استان بوشهر زمین به متقاضیان نهضت جهش تولید مسکن واگذار می‌شود.

وی افزود: بر اساس سیاست‌گذاری انجام شده زمین به صورت انفرادی در قالب قطعات ۱۶۰ تا ۱۸۰ متر مربع در اختیار متقاضیان قرار گرفته می‌شود تا به سلیقه و متناسب با توان خود نسبت به ساخت مسکن اقدام کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: متقاضیان می‌توانند پس از دریافت زمین از تسهیلات جهش تولید مسکن بهره‌مند می‌شوند.

مقدم یادآورشد: تاکنون ۲ هزار و ۶۸۸ نفر مشمول دریافت مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان بوشهر شده‌اند که بر اساس برنامه زمانبندی ساخته، تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی اظهارداشت: این واحدهای مسکونی در شهرهای جم، گناوه، چغادک، عالی‌شهر، دیلم ، برازجان، کنگان ، دیر و خورموج در حال اجرا است. 

مقدم پیشرفت پروژه‌های ساخت مسکن در شهرهای یاد شده را از فونداسیون تا نازک کاری اعلام کرد و گفت: متقاضیان باید آورده اولیه به میزان ۴۰ میلیون تومان واریز کنند و در طول ۲ سال باید آورده آنان به ۳۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر تسهیلات بانکی درشهر جدید عالی‌شهر در ساخت مسکن را ۳۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: تسهیلات بانکی در مابقی شهرها ۳۰۰ میلیون تومان با نرخ سود ۱۸ درصد تعیین شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر