شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۱۵۷
جمعه ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۵

فکرشهر: فرمانده انتظامي استان از شناسایی و کشف محموله پلی استیشن قاچاق به ارزش 10میلیارد ریال توسط ماموران ایست و بازرسی شهید موسوی شهرستان دیلم خبر داد. 

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی در بیان جزییات این خبر گفت: روز گذشته مأموران ایست و بازرسی شهید موسوی شهرستان دیلم در راستای مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وي افزود: مأموران  در بازرسی ازخودرو 12 دستگاه پلی استیشن s5 با تجهیزات کامل همراه و تعداد 200 دستگاه دسته پلی استیشن قاچاق کشف کردند.

سردار سوسنی، ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا بر نظر کارشناسان 10 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و تردد خودروهاي حامل بار قاچاق در راستای مبارزه با این معضل شوم موضوع را از طريق سامانه تلفنی 110 به پليس گزارش تا با همکاری سایر مبادی بتوانند این پدیده شوم را به صورت ریشه ای در شهرستان به حداقل برسانند و با عاملین قاچاق کالا برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر