چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۲۳۰
شنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: سهم این شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه ای سال جاری ۶١ میلیارد و ٨٨٠ میلیون تومان تعیین است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، روابط عمومی فرمانداری دیلم روز شنبه به نقل از ناصر کشاورزی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی افزود: اعتبارات اختصاص یافته، پس از مطالعه، بررسی و همفکری با معاونان، بین دستگاه های اجرایی شهرستان توزیع شده است.

وی اظهارداشت:  این اعتبارات برای پروژه‌های نیمه تمام، مطالبات پیمانکاران و پروژه‌هایی که باعث رونق و توسعه شهرستان می‌شود، در بین ٣١ دستگاه اجرایی شامل ١۶ فصل و ٢٨ برنامه براساس اولویت پیش بینی  شد.

کشاورزی بیان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و کمبودها، بخش غالب  بودجه امسال را به ترتیب بر حوزه عمرانی، توسعه، نوسازی و اصلاح شبکه آب رسانی، مسائل آموزشی، درمانی، فرهنگی و ورزشی شهرستان متمرکز و اختصاص یافته است.

فرماندار دیلم با اشاره به سهم استان بوشهر از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه‌ای کشور، گفت: کل اعتبارات استان بوشهر از این محل معادل ۳.۷ درصد از کل اعتبارات کشور است که بر این اساس  سهم هر شهرستان، بر اساس شاخص‌های جمعیت، مساحت و سایر توزیع و محاسبه شده است.

سرپرست هماهنگی بودجه و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: علاوه بر اعتباراتی که در کمیته برنامه ریزی این شهرستان توزیع شده است، اعتباراتی نیز از سطح استان به صورت مستمر در بین دستگاه های اجرایی شهرستان‌ها توزیع و ابلاغ می شود.

علی پورداود افزود: اعتبارات تملک دارایی‌های سال جاری بر اساس توزیع زمانی نسبت به اعتبارات مشابه سال گذشته ۴٧ درصد افزایش داشته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر