جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده انتظامی شهرستان جم تشریح کرد:
کد خبر: ۱۱۷۸۰۲
شنبه ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان جم گفت: فردی که در استان فارس مرتکب قتل و در «جم»، مخفی شده بود، با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شد. 

به گزارش فکرشهر، سرهنگ یونس دهقانی در گفتگو با پلیس بیان داشت: در ادامه  اختلافات خانوادگی در یکی از شهرستان های استان فارس متاسفانه دامنه این اختلافات منجر به قتل یکی از اعضای این خانواده شده که با پیگیری های پلیس فارس، احتمال حضور این فرد قاتل در شهرستان جم قوت می گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جم با اشاره به اینکه شناسایی و دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بهره گیری از شیوه های پلیسی مخفیگاه و محل اختفاء این قاتل فراری را در یکی از روستاههای شهرستان جم شناسایی کردند . 

این مقام انتظامی تاکید کرد: کاراگاهان پلیس آگاهی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفی گاه خود دستگیر کردند.

سرهنگ دهقانی تصریح کرد: متهم پس از مواجهه با اسناد و مدارک موجود لب به اعتراف کشوده و به قتل مرتکب شده در استان فارس اعتراف کرد.

این مقام پلیس با هدف پیشگیری و کاهش وقوع حوادث ناگوار مشابه، به عموم شهروندان توصیه کرد: ضمن تکریم و احترام به دیگران، آستانه صبر خود را بالا برده و در صورت ایجاد هرگونه مشکل و اختلاف خانوادگی تمام سعی خود را به کار گیرند تا با همکاری و مشورت بزرگان فامیل نسبت به حل احتلاف و رفع کدورت اقدام و در غیر این صورت مشکل خودر ا از طریق مراجع قضایی و انتظامی پیگیری کنند. 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر