پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۷۸۴۲
يکشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹

فکرشهر: امام جمعه دیلم استان بوشهر گفت: فرهنگیان با آشنا کردن دانش‌آموزان و فرزندان با ولایت و اهمیت روز غدیرخم، در راه ترویج و تبیین فرهنگ غدیر تلاش‌کنند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام محمود اسدی روز یکشنبه در نشست غدیرشناسی با برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی و معاونان و مربیان پرورشی آموزش و پرورش افزود: گرامیداشت این عید بزرگ بخاطر خاصیت و جایگاه والای آن است و  ضرورت دارد، پیام آن را بگیریم و  در ترویج آن بکوشیم.

وی بیان کرد: در این زمینه نباید کوتاهی شود و با کتاب و سخنرانی و فعالیت مجازی این امانت گذشتگان را به فرهنگ عمومی غدیر تبدیل کنیم که در این زمینه فرهگیان مسئولیتی سنگین تر دارند.

اسدی، با  تبریک دهه امامت و ولایت گفت: ولایت شعبه ای از توحید و در راستای توحید قرار گرفته است و عیدغدیر که عیدالله است معروف به عید الله اکبر است باید هرچه باشکوهتر برگزار شود. 

امام جمعه دیلم  با بیان اهمیت شناساندن عیدالله اکبر در بین جوانان و نوجوانان افزود: هر کسی اگر خانواده خود را به هر میزان که می تواند در این مسیر آشنا کند ،بسیار ارزشمند است. 

وی بیان کرد: هر کسی به هر اندازه ای برای غدیر تلاش کند همان اندازه از اجر آن بهره مند خواهد شد.

اسدی گفت: با تشکیل جلساتی چون مراسم امروز و با دادن هدایایی در روز عید غدیر، این عید را زنده بداریم و با روش های دیگر و با خدمت و تلاش در راه ولایت، کار فرهنگی فرهنگ غدیر را فراگیر کنیم. 
امام جمعه دیلم بیان کرد: هدف از بزرگداشت غدیر، برگرداندن مردم به چشمه جوشان غدیر است که سعادت دنیا و اخرت در آن نهفته و تجلی می یابد.
دراین نشست که فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)، دبیر بنیادغدیر و  اعضای شورای اسلامی شهر نیز حضور داشتند،  از سادات فرهنگی آموزش و پرورش شهرستان دیلم ، با اعطای هدایایی ، تجلیل شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر