سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۰۹۸
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

فکرشهر: فرماندار شهرستان دیلم با بیان اینکه توسعه خور در حال بررسی است گفت: اسکله بارانداز بندر دیلم توسعه می‌یابد.

به گزارش فکرشهر از مهر، ناصر کشاورزی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از خور و اسکله بارانداز بندر دیلم اظهار داشت: توسعه بندر دیلم با جدیت دنبال می‌شود.

وی اضافه کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته سه شرکت جهت مطالعه طرح توسعه ساحل به تعاونی لنجداران معرفی و با نظارت اداره بندر شهرستان طرح توسعه خور و اسکله بارانداز بندر دیلم آماده می‌شود.

فرماندار دیلم خاطرنشان کرد: ضلع غربی اسکله بارانداز فعلی به طول ۶٠ متر توسعه پیدا می‌کند و امتداد خور فعلی، محل استقرار شناورهای تجاری و صیادی، جهت توسعه تا جاده خوزستان در نظر گرفته شده و اکنون در حال بررسی ست.

وی افزود: امید است با اجرای این دو طرح مشکل کمبود جا برای پارک شناورهای تجاری و صیادی و همچنین مشکل صف طولانی شناورهای تجاری جهت تخلیه بار خود رفع شود.

فرماندار شهرستان دیلم گفت: با توجه به فصل گرما و خطر آتش سوزی شناورهای تجاری که در صف تخلیه بار هستند، برای کاهش زمان انتظار شناورها و افزایش سرعت تخلیه بار در حال رایزنی جهت افزایش ساعت و روزهای فعالیت گمرک هستیم.

رئیس ستاد ساماندهی سواحل شهرستان دیلم اظهار داشت: با توجه به گسترش خور تا جاده خوزستان محل استقرار اسکله و قایق‌های تفریحی نیز تغییر می‌کند. برای جانمایی محل جدید نیز در حال بررسی و انجام مطالعات لازم هستیم و فعلاً ضلع غربی خور دختر در دستور کار قرار دارد.

کشاورزی ابراز داشت: فعالیت پانجی های مستقر در ساحل به نحوه فعلی آنان بسیار خطرناک است و می‌بایست ساماندهی آنان هر چه زود تر توسط اداره ورزش و جوانان با همکاری شهرداری بندر دیلم صورت پذیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر