جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۱۲۴
چهارشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

فکرشهر: فرماندار جم با اشاره اقدامات مهم در حوزه بهداشت و درمان شهرستان، از آغاز عملیات ساخت هشت خانه بهداشت خبر داد و گفت: این طرح‌ها در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سید محمد احمدپور عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جم ضمن تشکر از مدیر و مجموعه آموزش و پرورش، خواستار همکاری دهیاران و شهرداران با پروژه بازگشایی مدارس در مهرماه شد.

فرماندار جم با اشاره کارهای مهم در بهداشت و درمان شهرستان، از آغاز عملیات ساخت ۸ خانه بهداشت خبر داد و گفت: این طرح‌ها در هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد.

وی با ابراز گلایه از برخی مدیران شهرستان برای عدم مشارکت در برنامه غدیر، یادآور شد: مدیران در میان مردم بودن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

تکمیل برق پروژه خط انتقال آب به جم

نماینده عالی دولت با بیان اینکه مدت‌ها از وضعیت آب شهرستان گذشته و حال تبدیل به وضعیت بحرانی شده، بیان داشت: ادامه پروژه خط انتقال آب به جم در ۵ محور اصلی آغاز می‌شود.

وی با اشاره به مصوبات حضور رئیس جمهور به استان از ۷۰ میلیارد بودجه توسط صنعت نفت به پروژه خط انتقال آب خبر داد و افزود: با تخصیص این بودجه شرکت توانیر پیمانکاری این پروژه حیاتی را برعهده خواهد گرفت.

احمدپور از وارد شدن ۱۰ هزار متر مکعب آب به شهرستان تا پایان سال خبر داد.

وی با بیان اینکه تا چند روز آینده بدنه اصلی پروژه سد باغان به اتمام می‌رسد تصریح کرد: بخشی از خط انتقال آب سد باغان سهم کشاورزی منطقه می‌شود.

احمدپور با اشاره به اتمام قطعه اول مسیر ۱۲ کیلومتری سرچشمه، افزود: هم اکنون شاهد فعالیت پیمانکاران در تکمیل ۴ راه مهم شهرستان جم هستیم.

وی با اشاره به کمبود فضای آموزشی مدارس شهرستان، از ۱۴ پروژه آموزشی در شهرستان خبر داد و گفت: ۱۲ پروژه فعال بوده و در صورت تکمیل تا مهرماه ۶ پروژه به بهره برداری می‌رسد.

نماینده عالی دولت از صدور کارت‌های هوشمند در اداره ثبت احوال خبر داد و اضافه کرد: در حوزه واکسیناسیون و صادرات نفت کارهای بزرگی در دولت آیت الله رئیسی انجام شده و نیاز است اطلاع رسانی شود.

وی از مدیران خواست عملکرد ماهانه ادارات شهرستان جم را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

ارائه پروانه ساخت و ساز با تعهد چاه‌های سپتیک

احمدپور با اشاره به حفظ کیفیت آب از شهرداران و دهیاران شهرستان خواست پروانه ساخت و ساز فقط با تعهد چاه‌های سپتیک داده شود.

وی گفت: شهرداران روز بازار با مکان‌های مستقل در شهر ایجاد کرده و مکان آن برای مردم اطلاع رسانی کنند.

فرماندار جم در پایان خاطر نشان کرد: مدیران ادارات روزهای دوشنبه در استان پیگیر اعتبارات ملی از مدیران کل باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر