شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۱۷۵
پنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۰

فکرشهر: فرمانده انتظامي شهرستان دیلم گفت: 24 تن آرد يارانه‌اي خارج از شبكه توزيع در انبار یک شرکت صنعتی در اين شهرستان كشف شد. 

به گزارش فکرشهر، سرهنگ عباس علی یاری در گفت‌وگو با پليس با تاکيد بر برخورد قاطع پليس با مجرمان و برهم زنندگان امنیت اقتصادی اظهار داشت: پلیس همواره بدون اغماض و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود با فعاليت‌هاي اقتصادي غيرمجاز مقابله و عرصه را براي سودجويان تنگ مي‌كند. 

وي در ادامه گفت: در پی اطلاع واصله مبنی بر دپو کیسه‌های آراد يارانه‌اي در انبار یکی از شرکت های صنعتی در سطح شهرستان دیلم، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان دیلم بيان داشت: ماموران پلیس آگاهی با هماهنگي قضائي پس از اعزام به آدرس اعلامی و احراز صحت موضوع در بازرسی از اين مكان، 24 تن آرد خارج از شبكه توزيع را کشف كردند.

اين مقام انتظامي با اشاره به معرفي متهمان اين پرونده به اداره تعزيرات حكومتي افزود: كارشناسان ارزش آرد‌هاي كشف شده را 6 میلیارد ريال اعلام كردند.

سرهنگ علی یاری در پايان خاطرنشان كرد: اقدامات قاطع پليس در راستای مقابله فعاليت‌هاي اقتصادي غيرقاني، سبب قانونمداري مي‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر