شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۴۵۶
دوشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۵

فکرشهر: استاندار بوشهر از تامین اعتبار تکمیل سد باغان خبر داد و گفت: این سد در فصل بارندگی آبگیری خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدی‌زاده در حاشیه آیین کلنگ‌زنی واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی جهش تولید مسکن استان در شهرستان جم با اشاره به مشکلات آب شرب این شهرستان و دغدغه مردم، بیان کرد: دو طرح بزرگ آبرسانی برای تامین آب شهرستان جم در حال اجراست.

وی ادامه داد: طرح آبرسانی سد باغان یکی از این طرح‌هاست که در مراحل نهایی اجرا قرار دارد و اعتبار لازم برای تکمیل آن و همچنین تکمیل خط انتقال آب به بخش ریز تامین شده است.

استاندار بوشهر افزود: عملیات اجرایی سد باغان که نقش مهمی در حل مشکلات آبرسانی این منطقه دارد تقریباً به پایان رسیده و با تامین اعتبار مورد نیاز، این سد در فصل بارندگی آبگیری خواهد شد.

وی همچنین از اجرای طرح راهسازی منطقه ریز شهرستان جم به روستای باغان شهرستان دشتی خبر داد و گفت: بخشی از طرح در حوزه شهرستان جم اجرا و تکمیل شده و اتصال این مسیر به روستای سرچشمه در بخش ریز در حال اجراست.

محمدی‌زاده عنوان کرد: با فعال‌سازی بخش دوم این طرح راهسازی در حوزه دشتی از روستای سرچشمه به باغان و تکمیل این محور، ۲ بخش شنبه در دشتی و ریز در شهرستان جم از بن بست خارج می‌شوند و مسیر شهرستان جم به مرکز استان بوشهر حدود ۵۰ کیلومتر کاهش می‌یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر