جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۴۴۱
شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۵

فکرشهر: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت ۵ بیمار کرونایی در سه روز اخیر خبر داد و گفت: امروز شنبه یک نفر، جمعه ۳ نفر و پنج‌شنبه یک نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

به گزارش فکرشهر، حسن ملکی‌زاده از افزایش بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان به ۱۱۵ نفر خبر داد و افزود: ۴۶ نفر از این بیماران در شبانه‌روز گذشته بستری شده‌اند.
 
وی با اشاره به آمار بالای موارد بستری در بخش‌های ICU، گفت: در زمان حاضر ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند.
 
به گفته سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، در شبانه‌روز گذشته ۴۹ بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند.
 
ملکی زاده با اشاره به آمار کلی مبتلایان و بستری‌های کرونایی در استان گفت: از آغاز شیوع کرونا تا کنون ۱۰۶ هزار و ۹۸۹ نفر مبتلا به کرونا در استان شناسایی و ۲ هزار و ۱۸۶ نفر جان باخته‌اند.
 
وی تاکید کرد: آمار صعودی مبتلایان و بستری‌های کرونایی در استان نگران کننده است و مردم باید ضمن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، دز‌های واکسن خود را تکمیل کنند.

آخرین آمار کرونا در ایران/ فوت ۶۱ نفر در شبانه روز گذشته

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳هزار و ۴۶۰ بیمار کووید ۱۹ در کشور شناسایی شدند و متاسفانه ۶۱ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

 از دیروز تا امروز ۱۵ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۴۶۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۸۵۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۹۴۵ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۲ هزار و ۳۹۸ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار و ۴۷۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

۱۴۵۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۹۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

همچنین تا کنون ۶۴ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۳۳۲ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۴۷۷ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۸۸۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۳۱۵ هزار و ۶۹۳ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۷ هزار و ۹۳۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۱۳۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۲۹ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۵۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر