شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۵۸۴
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰

فکرشهر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در روزهای انتهای هفته دمای هوا در برخی نقاط، عمدتاً مناطق غیر ساحلی، به آستانه ۵۰ درجه خواهد رسید.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا پایان هفته در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب با رشد ابر در مناطق مرتفع و نواحی شرقی استان وقوع ناپایداری موقت جوی به صورت رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق و وزش تندباد دور از انتظار نخواهد بود.

وی اضافه کرد: از روز سه شنبه و طی روز چهارشنبه در فراساحل شمالی و مرکزی استان با افزایش سرعت وزش بادهای شمالی، خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: طی این هفته دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت و در روزهای انتهای هفته دمای هوا در برخی نقاط، عمدتاً مناطق غیر ساحلی، به آستانه ۵۰ درجه خواهد رسید.

وی افزود: برای ساعات آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی، در ساعاتی بعد از ظهر تا شب در برخی مناطق شرقی و ارتفاعات افزایش ابر و وقوع ناپایداری موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر