جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۵۹۳
دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۸

فکرشهر: استاندار بوشهر در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار، گفت: رسالت خبرنگاران در ایران اسلامی در راستای رسالت پیام‌آور و خبرنگار عاشورا حضرت زینب (س) است و اهالی رسانه باید از این بانوی بزرگوار الگوبرداری کنند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، احمد محمدی‌زاده در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، رسانه‌ها را بسترساز آگاهی بخشی صادقانه، امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه دانست.

وی در این پیام با اشاره به تقارن ۱۷ مرداد روز خبرنگار با عاشورای حسینی یادآور شد: اگر قیام عاشورا زنده ماند و از بین نرفت، به‌خاطر وجود ارزشمند حضرت زینب کبری (س) به عنوان پیام‌آور و راوی بزرگ این واقعه عظیم است.

استاندار بوشهر تاکید کرد: رسالت خبرنگاران در ایران اسلامی در راستای رسالت این پیام‌آور و خبرنگار عاشورا است و اهالی رسانه باید از این بانوی بزرگوار الگوبرداری کنند.

وی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) تمام اتفاقات واقعه عاشورا را مشاهده کرد، گفت: آن بانوی بزرگوار براساس مشیت الهی زنده ماند تا واقعه کربلا و عاشورا را به تمام جهانیان بازتاب داده و بزرگترین واقعه جهان را با زبانی گویا به تمام تاریخ انتقال دهد.

محمدی زاده با تاکید بر توجه اصحاب رسانه به جهاد تبیین، افزود: در تحقق و عملیاتی شدن جهاد تبیین باید همه خبرنگاران و رسانه‌ها تلاش کنند.

وی انعکاس دستاورد‌های انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها را مهم دانست و گفت: خدمات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید در ابعاد گوناگون تبیین و انعکاس داده شود.

استاندار بوشهر در ادامه نقد منصفانه را زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت و حل مشکلات جامعه دانست و تاکید کرد: رسانه‌ها باید نقد منصفانه کنند و مدیران نیز از این نقد‌ها استفاده کرده و در رفع مشکلات کوشا باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر