جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۶۳۲
سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: فرماندار تنگستان از مردم این شهرستان بخاطر توزیع خارج از شبکه مرغ تاریخ مصرف گذشته عذرخواهی کرد و گفت: با خاطیان طبق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، در روزهای نخست هفته جاری ۲ نفر از عاملان بومی توزیع مرغ در شهرستان تنگستان بصورت مستقیم نسبت به خرید حدود ۶۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ با نرخ کمتر از قیمت مصوب از امور پشتیبانی دام تهران اقدام و این مرغ ها را به صورت خودسرانه و خارج از شبکه تنظیم بازار میان مردم توزیع می‌کنند.

این درحالی است که براساس گزارش‌های مردمی اعتبار تاریخ مصرف این مرغ ها گذشته است.

فرماندار تنگستان با تایید توزیع مرغ‌های تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان علت این اتفاق را سهل انگاری اداره دامپزشکی در کنترل و نظارت بر توزیع اعلام کرد.

روابط عمومی فرمانداری تنگستان روز سه شنبه به نقل از احمد لطفی اعلام کرد: این مرغ‌ها خارج از شبکه‌ تنظیم بازار از سوی ۲ نفر از عاملان بومی شهرستان از امور پشتیبانی دام تهران با نرخ ارزان تر از قیمت مصوب و بصورت مستقیم خریداری و در این شهرستان توزیع شده بود.

 وی افزود: مقدار مرغ‌های تاریخ مصرف گذشته توزیع شده حدود  ۶۰۰ کیلوگرم بود که بلافاصله اطلاع رسانی لازم انجام و در زمان حاضر بیش ۹۰ درصد آنها جمع آوری شده است.

لطفی ضمن عذرخواهی از مردم تنگستان اظهار کرد: با افراد خاطی و دستگاه‌هایی که در انجام وظایف خود کوتاهی کرده‌اند، برخورد قانونی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر