پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۸۳۹
جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: واگذاری ۹۴ قطعه زمین به متقاضیان ساخت مسکن ویلایی در شهر کاکی شهرستان دشتی در قالب طرح نهضت جهش تولید مسکن عصر پنجشنبه با حضور احمد محمدی زاده استاندار بوشهر، صورت گرفت.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، معاون امور عمرانی استانداری بوشهر پنج شنبه شب در این آئین گفت: انجام واگذاری زمین جهت احداث مسکن ویلایی در قالب نهضت جهش تولید مسکن از هفته گذشته در استان بوشهر آغاز شده و این دومین مرحله واگذاری زمین در استان بوشهر به شمار می‌رود.

محمد هادی رستمیان افزود: بنا به دستور استاندار کار واگذاری زمین در استان بوشهر برای ساخت مسکن ویلایی تا هفته دولت ادامه دارد و قرار است همزمان با هفته دولت نیز شاهد واگذاری زمین جهت ساخت یک هزار واحد مسکونی در استان به متقاضیان واجد شرایط خواهیم بود.

وی گفت: زمین‌های شناسایی شده در شهرستان‌های دشتستان، تنگستان، دشتی، گناوه، جم، دیر و دیلم از توابع استان بوشهر است.

وی یادآور شد: بنا به تاکید استاندار بوشهر و حسب تصمیمات ایشان از زمستان سال گذشته مقرر شد افزون بر انعقاد تفاهم نامه‌های مختلف برای ساخت مسکن با سازندگان واجد شرایط و ارائه تسهیلات به مالکان و متقاضیان در قالب گروه‌های خود مالک گروه‌های خود ساخت نیز مورد توجه قرار گیرد.

رستمیان اضافه کرد: بر این اساس در شهرهایی که مشکلی برای تأمین مسکن وجود ندارد در راستای عدالت محوری زمین‌های شناسایی شده با تفکیک درست، صحیح و اصولی در اختیار جوانان این مرز و بوم قرار می‌گیرد تا با تسهیلات ارائه شده و با یک نقشه خوب صاحب سرپناه شوند.

وی با بیان اینکه امروز هر متر مربع از این زمین‌ها قیمت خاص خود را دارد گفت: زمین به اندازه کافی وجود دارد و این سرمایه‌ای است که در اختیار جوانان قرار می‌گیرد تا یک زندگی ارام و بدون دغدغه سپری کنند.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: طرح‌های شهرسازی در کارگروه امور زیربنایی بررسی شده و در واگذاری زمین به متقاضیان پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و محیط زیست مورد توجه قرار گرفته است.

محمد هادی رستمیان افزود؛ دولت انقلابی سیزدهم در قالب نهضت جهش تولید مسکن در این زمینه گام‌های اساسی برداشته که استاندار بوشهر نیز موکدا در این راستا توصیه‌های لازم را می‌نماید.

وی بیان کرد: این دولت در تلاش است با یک برنامه ریزی خوب و منسجم در زمینه تأمین مسکن مناسب برای قشرهای مختلف مردم گام‌های اساسی بردارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر