جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۸۴۰
جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی بهبود وضعیت بهداشت و درمان جنوب استان بوشهر را خوب ارزیابی کرد و گفت: به زودی بخش‌های زیادی به بیمارستان نفت در جم اضافه می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حجت الاسلام موسی احمدی پنج شنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران حادثه عاشوری حسینی و جریان نهضت کربلا را حاوی پیام‌های متعددی برشمرد و اظهار داشت: پیام کربلا درسی برای یافتن مسیر و روشی مبتنی بر واقعیت‌ها و انعکاس آن برای خبرنگاران است.

وی وظیفه خبرنگار را آسیب شناسی مشکلات جامعه دانست و گفت: خبرنگار باید موارد مهم را به مسؤولان منعکس کند و هم‌نوا با آنان برای نجات کشور از بحران تلاش کند.

احمدی به وضعیت بحرانی تیم پارس جنوبی در زمان حضور خود اشاره کرد و یادآور شد: با تزریق مبالغ متعدد، ساختار تیم پارس جنوبی احیا شد.

وی ادامه داد: ۳۵ میلیارد تومان بدهی‌های سابق تیم پرداخت و ۱۶ میلیارد برای پیدایش ساختار جدید و شرکت در مسابقات تأمین اعتبار شد.

نماینده مردم جنوب استان بوشهر در مجلس با اشاره به دستور رهبری بر عدم ورود و دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌های مدیران، تصریح کرد: برای استفاده از نخبگان و سرمایه‌های انسانی بومی مشورت‌های ارائه دادم و در زمان فعلی نسبت به ادوار گذشته در سطح مدیریتی استان جایگاه بالایی رسیده‌ایم.

وی مسؤلیت اجتماعی و حضور نیروهای انسانی بومی در صنعت دغدغه مهم خود دانست و یادآور شد: از رئیس جمهور برای توجه ویژه به مناطق پیرامون صنعت مکاتبات متعددی داشتیم.

احمدی استفاده از ۳ مدیر بومی توانمند برای مدیریت پالایشگاه و پتروشیمی‌های منطقه پیشنهاد خود دانست.

وی با اشاره به حضور افراد همراه خود در جریان انتخابات، بیان داشت: این افراد بنا به دلایلی همراهی نمی‌کنند اما با تمامی دوستان ارتباط نزدیکی دارم و از آنها مشورت می‌گیرم.

منتخب مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی به اخذ ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار در زمان ورود خود به مجلس اشاره کرد و افزود: برای تخصیص بودجه و منابع به چهار شهرستان کلیت در نظر گرفته‌ایم و بر اساس اولویت پروژه‌های نیمه تمام تخصیص دادیم.

وی با بیان اینکه در جلسات متعدد تعهدات شورای پتروشیمی را یادآور شدم، گفت: ۲۲ مدرسه نیمه تمام تا مهرماه افتتاح می‌شوند.

موسی احمدی در بخشی از سخنان خود به جمع‌آوری رزومه قوی از هیئت مدیره پتروشیمی‌ها اشاره و اضافه کرد: با شناخت کافی از مدیران پتروشیمی مطالبه گری خواهیم کرد.

وی با اشاره به نظارت خود بر تفاهم‌نامه ها، اجرای پروژه‌ها و اشتغال نیروهای بومی، تصریح کرد: در آزمون استخدامی پتروشیمی بوشهر از ۴۸ نفر نیروی جذب شده ۳۷ نفر فرزندان بومی شهرستان جم بودند.

احمدی بهبود وضعیت بهداشت و درمان جنوب استان بوشهر را خوب ارزیابی کرد و گفت: به زودی بخش‌های زیادی به بیمارستان نفت در جم اضافه می‌شود.

وی پروژه انتقال آب به جم دغدغه مهم خود دانست و ابزار امیدواری کرد: مکاتبات و جلساتی وزیر نفت و وزیر نیرو داشتیم و با تأمین اعتبار لازم تا پایان سال ده هزار متر مکعب آب به جم خواهد رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر