جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۹۸۵۱
جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

فکرشهر: مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر گفت: تکریم و تجلیل از جایگاه رفیع شهدا و خانواده آنان یک ضرورت است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، نعمت الله غلامپور پنجشنبه شب در دیدار با چهار خانواده شهید شهر آب‌پخش اظهار، داشت: پیگیری مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدای استان بوشهر ضروری است.

مدیر کل، بنیاد شهید استان بوشهر افزود: تکریم و تجلیل از جایگاه رفیع شهدا و خانواده‌های آنان یک ضرورت است که باید در دستور کار همه مسئولان باشد.

وی اضافه کرد: امروز توفیق داریم با حضور در بخش‌های شمالی شهرستان دشتستان با پدران و مادران شهدای گرانقدر دیدار و از نزدیک مشکلات و مسائل این عزیزان را پیگیری کنیم.

بخشدار آب‌پخش نیز در حاشیه این بازدیدها اظهار داشت: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرز و بوم هستند و مدال افتخار آنها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.

حمزه امین نژاد با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی شهدا از مهمترین عوامل حفظ انقلاب است، عنوان داشت: ما مردم ایران اسلامی باید قدر دان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم امید است بتوانیم شهدا را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

وی ضمن اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند، اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثار گران با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از آرمان‌های کشور و مرزهای آن کاری بزرگ و ستودنی انجام دادند که این مهم افتخار بزرگی برای تمام ملت ایران است.

بخشدار آب‌پخش با اشاره به اینکه امید است بتوانیم وظایف خود در را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران به نحو مطلوب انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهدا نباشیم، بیان داشت: امیدواریم توفیق خدمت به خانواده‌ای شهدا و ایثار گران را به معنای واقعی داشته باشیم.

مدیر کل بنیاد شهید استان بوشهر به همراه معاون درمان موسوی، مدیر کل بنیاد شهید شهرستان دشتستان حسین ملک زادگان، حجت السلام خداداد رضایی امام جمعه آب‌پخش، حمزه امین نژاد بخشدار آب‌پخش، سرهنگ پاسدار امید محمدی فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب آب‌پخش و روشن صفت ریاست شورای اسلامی بخش آب‌پخش با چهار خانواده شهید شهر آب‌پخش دیدار کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر