جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۱۱۹۹۷۹
شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹

فکرشهر: فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست از «شهادت» محیط بان برومند نجفی توسط پدر مقتول و در مقابل مجتمع قضایی کرمانشاه خبر داد.
 
به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، ۱۴ مرداد سال ۱۳۹۹ در جریان مواجهه نیروهای اجرایی یگان حفاظت محیط زیست با سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید یک نفر از سرنشینان این خودرو  به دلیل تیراندازی که صورت گرفته جان خود را از دست داد. این اتفاق در منطقه حفاظت شده بیستون و در حد فاصل روستای "سه‌چک" و پادگان حاجی آباد رخ داد و محیط بان برومند نجفی به اتهام قتل زندانی و آبان ماه سال جاری به قصاص محکوم شد اما در اوایل سال جاری درخواست اعاده دادرسی پذیرفته شد.

سرهنگ جمشید محبت‌خانی نا درباره کشته شدن محیط‌بان برومند نجفی ظهر امروز (۲۲ مردادماه) در مقابل مجتمع قضایی کرمانشاه گفت: امروز جلسه اعاده دادرسی این محیط بان در دادگاه کرمانشاه بود که او را از زندان برای بازجویی مجدد توسط قاضی پرونده به دادگاه آورده بودند. پس از پایان جلسه پدر مقتول قبل از محیط بان از اتاق خارج شد و گویی از قبل هماهنگ شده باشد اسلحه کلاشینکف را گرفت و حدود ۱۰ تا ۱۵ تیر به محیط بان جلوی دادگاه شلیک کرد و او شهید شد.

محبت‌خانی در پایان از آخرین وضعیت پرونده «شهید نجفی» خبر داد و گفت: او به قصاص محکوم شده بود که ما اعتراض کردیم. اعتراض پذیرفته شده و در جلسه اعاده دادرسی در دست بررسی بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر